مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان پردیس با حضور اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران بررسی شد

اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران با حضور در شهرستان پردیس، مشکلات تولید کندگان و صنعتگران شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مشترک با شهرستان پردیس به ریاست حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران برگزار شد.

در این نشست فرماندار پردیس، رئیس سازمان صمت استان، مدیر کل تامین اجتماعی استان، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان، مدیر عامل پست بانک شرق استان، معاون سازمان جهاد کشاورزی استان، اعضای کارگروه شهرستانی و  چند تن از فعالان بافت های صنعتی در شهرستان پردیس حضور داشتند.

در این جلسه مشکلات عمومی تولید کنندگان و صنعتگران شهرستان مطرح و مورد بررسی و ارائه راهکار قرار گرفت و مسائل ۱۴ شرکت بزرگ تولیدی و صنعتی برای توسعه فعالیت و افزایش سرمایه گذاری و اشتغال به صورت موردی و با ارائه توضیحات سرمای گذاران و متولیان این واحد ها بررسی شد.

استقرار واحدهای تولیدی در منطقه حفاظت شده، مشسکلات مربوط به تامین اجتماعی و مالیات، اسناد مالکیتی و مجوز های مربوط به احداث بنا، پروانه فعالیت صنفی و صنعتی و دریافت انشعابات از ادارات خدمات رسان از جمله مشکلاتی بود که در این جلسه مطرح و با حضور مدیران ارشد استانی پیرامون آن تصمیم گیری شد.

در پایان این جلسه، افراد حاضر از دو واحد بزرگ فعال و یک واحد در آستانه فعالیت در شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا