در بازدید فرماندار صورت گرفت؛

بررسی مشکلات اداره پست شهرستان پردیس در بازدید فرماندار/ بررسی وضعیت آموزشی شهرستان پردیس از نظر امکانات و تجهیزات مدارس

مسائل و مشکلات ادارات پست، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و آموزش‌وپرورش شهرستان پردیس طی بازدید فرماندار پردیس موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش صبح پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس به همراه اسلامی مشاور امور بانوان فرمانداری در بازدید از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن بررسی وضعیت آثار تاریخی ثبت‌شده و در مرحله ثبت شهرستان و همچنین اقدامات انجام‌گرفته برای حفظ و حراست و مرمت این آثار، بر ظرفیت‌های موجود در زمینه گردشگری و ایجاد اشتغال تأکید کرده و شناسایی و حفظ آداب و سنن و رسوم مناطق مختلف شهرستان را بسیار مهم دانست.

همچنین وی در بازدید از اداره پست شهرستان نیز در جریان نحوه فعالیت و خدمات قابل‌ارائه در این اداره قرار گرفت و بر تکریم مراجعین، توسعه خدمات و امانت‌داری و اعتمادسازی تأکید کرد و افزود: این سازمان از گذشته نقش مهمی در ارتباط، انتقال و تجارت داشته و این نقش را برای توسعه و تحول کشور نیز به خوبی ایفا کرده است و امروزه نیز باید با ارتقای خدمات، گسترش امکانات و تکریم ارباب رجوع جایگاه خود را حفظ کند.

در ادامه فرماندار پردیس در بازدید از اداره آموزش‌وپرورش در جریان وضعیت آموزشی شهرستان پردیس از نظر امکانات و تجهیزات مدارس، تعداد دانش‌آموزان و معلمان و نیازهای مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان قرار گرفت و با اشاره به افزایش روزبه‌روز جمعیت شهرستان و در نتیجه بالا رفتن آمار دانش‌آموزان، خواستار برنامه‌ریزی مدون برای تأمین امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی موردنیاز برای سال تحصیلی آینده شد.

رضایی دانش آموزان را آینده‌سازان کشور خواند و تصریح کرد: توجه به ابعاد مختلف آموزش‌وپرورش، سلامت جسمانی و تلاش برای افزایش مشارکت اجتماعی دانش آموزان در مدارس و جامعه نیز لازم است و باید موردتوجه مدیران و فعالان بخش آموزش‌وپرورش شهرستان قرار گیرد.

گفتنی است ادارات پست، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و آموزش‌وپرورش در ابتدای هر یک از این بازدیدها به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا