رئیس شورای اسلامی شهر پردیس خبر داد؛

تحویل «محله به محله» فازهای جدید مسکن مهر شهر پردیس واگذار شده به شهرداری پردیس

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس از تحویل «محله به محله» فازهای جدید مسکن مهر پردیس از سوی شهرداری پردیس بر اساس ضوابط قانونی خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سید علی موسوی جوردی در جریان بازدید از فازهای مختلف شهر پردیس، اظهار داشت: پردیس در ابتدای شکل‌گیری به‌عنوان یکی از شهرهای اقماری استان تهران با سیاست سرریز جمعیت رو به فزونی پایتخت احداث شد.

وی افزود: اما این شهر در ادامه بر اساس تصمیمات دولت وقت، به یکی از بزرگ‌ترین نقاط اجرای طرح مسکن مهر کشور تبدیل و تغییراتی در ایده و اهداف اولیه آن ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس تصریح کرد: در حال حاضر می‌توان پردیس را به دو بخش شامل «مناطق تحویل‌شده به شهرداری پردیس» و «نقاط در اختیار شرکت عمران پردیس» تقسیم‌بندی کرد.

موسوی جوردی اضافه کرد: بر اساس قانون، شهرداری‌ها در شهرهای جدید صرفاً باید در مناطق تحویل‌شده، خدمات خود را ارائه دهند؛ اما دراین‌بین، نارضایتی‌هایی از شهروندان ساکن در سایر نقاط خارج از حوزه خدماتی شهرداری دیده می‌شود که اعضای شورای اسلامی این شهر نمی‌توانند نسبت به این مهم، بی‌تفاوت باشند.

وی خاطرنشان کرد: ازاین‌رو، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های اعضای شورای شهر پردیس در دوره پنجم رفع مشکلاتی ازاین‌دست بود.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس ادامه داد: بدین ترتیب، سلسله نشست‌های مستمر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پردیس با مسئولان شرکت عمران پردیس برگزار شد تا راهکارهایی برای تعیین تکلیف مناطق جدید و شیوه صحیح و قانونی آن برای تحویل به شهرداری ارائه و بررسی شود.

موسوی جوردی ادامه داد: بر اساس آخرین مصوبات جلسات مذکور، مقرر شد شهرداری پردیس طی یک پروسه کاملاً قانونی، بار دیگر تاکید می‌کنم، طی یک پروسه کاملاً قانونی و بدون تضییع حق‌وحقوق شهرداری که همان حقوق شهروندان است، فازهای جدید به‌صورت محله به محله تحویل شود.

وی گفت: در حال حاضر مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس آماده هرگونه همکاری با نهادهای ذی‌ربط برای تحقق این مهم در راستای جلب رضایت شهروندان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا