مساجد مسکن مهر پردیس به اداره اوقاف تحویل داده می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بر اساس تکلیف قانونی و به منظور مدیریت بهتر مساجد ساخته شده در فازهای جدید ۵،۹،۱۱، ۸ مسکن مهر پردیس به اداره اوقاف و امور خیریه واگذار می شود.

به گزارش صبح پردیس، مهدی هدایت اظهار داشت: با نظارت حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، امام جمعه شهرستان پردیس مساجد فازهای جدید مسکن مهر به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به تداوم ساخت و تحویل مساجد، عنوان کرد: در سال جاری برای ساخت پروژه های مشارکتی مذهبی (مساجد ) هر یک با مساحتی در حدود یک هزار متر مربع در فازهای جدید ۸، ۵، ۹ و ۱۱ مسکن مهربرنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به پیامک ارسالی دریافت دفترچه اقساط برای تمامی مالکان و متقاضیان مسکن مهرعنوان کرد: این پیامک به صورت عمومی برای لیست ۱۵ هزار نفره مالکان ارسال شده است ومتقاضیانی که واحد مسکونی آن‌ها تکمیل نشده است، نیازی به دریافت دفترچه قسط ندارند و نگران این پیامک نباشند.

هدایت ادامه داد: مالکانی که واحد آنها به مرحله تحویل نرسیده مشمول این پیامک برای دریافت دفترچه اقساط نیستند وآنها در صورت تمایل نسبت به ثبت اولیه مدارک خود اقدام کنند.

وی با اشاره به افتتاح ۱۳ هزار واحد مسکن مهر طی ۱۰ روز آینده، خاطر نشان کرد: پیمانکاران سازنده مسکن مهر پردیس در سه شیفت کاری در حوزه زیر ساخت، محوطه سازی و راه سازی فعال هستند و در حال حاضر در فازهای ۹ و ۵ در بخش های آماده سازی و محوطه سازی فعالیت می کنند و اجرا و تکمیل باقی ماه پروژه های عمرانی فاز ۱۱ در دست اقدام و اجرا است.

مدیر عامل شرکت عمران گفت: تاکنون ۴۷ هزار واحد مسکن مهر پردیس به متقاضیان تحویل داده شده و با افتتاح ۱۳ هزار واحد دیگر طی ۱۰ روز آینده در حدود ۶۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل می شود.

وی عنوان کرد: روزانه در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ متقاضی واحد مسکونی نامه تحویل و کارت اقساط خود را از کارگزاری مسکن مهر پردیس دریافت می کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اهمیت رفع مشکل فاضلاب مسکن مهر پردیس، عنوان کرد: تا پایان شهریور ماه،ایستگاه پمپاژ فاضلاب فاز ۱۱ برای بهره برداری آماده می شود و تا آماده شدن تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ در لاگون های موقت ( استخرهای کم عمق) تعبیه شده در فاز ۸ تصفیه خواهد شد.

هدایت عنوان کرد: کارشناسان مرکز اطلاع‌رسانی کارگزاری مسکن مهر پردیس با شماره تماس ۷۲۴۳۶۳۶۰ روزانه از ساعت ۸ تا ۱۷ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ پاسخگوی مراجعان هستند.

در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح تابستان سال ۹۹ قرار گرفته و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا