مزار شهدای پردیس عطرافشانی شد + تصاویر

مزار شهدای پردیس به مناسبت روز ملی شهدا عطرافشانی شد.

به گزارش صبح پردیس، مسئولان شهرستان پردیس با حضور در جوار بارگاه دو شهید گمنام واقع در بوستان شهدای پردیس در فاز سه، شهدای گمنام مدفون در صحن مسجد امام علی(ع) و همچنین مزار دو شهید گمنام تازه مدفون در بوستان «برکت» بومهن به مناسبت گرامیداشت روز شهدا، نسبت به مقام شامخ این ستارگان درخشان آسمان ایثار و شهامت، ادای احترام کردند.

کورش گلریز سرپرست شهرداری شهر پردیس در حاشیه آیین عطرافشانی مزار شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس که به مناسبت 22 اسفند، روز شهدا و سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، در جمع شماری از خبرنگاران اظهار داشت: در شرایط کنونی همه اقشار جامعه به‌ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی در معرض آنچه که رهبر معظم انقلاب تحت عنوان شبیخون و ناتوی فرهنگ یاد می‌کنند، قرار دارند.

وی افزود: در این میان، ترویج و گسترش فرهنگ شهادت و تبیین آن در میان جامعه می‌تواند همچون چراغی پرنور روشنگر مسیر پیش روی زندگی جوانان در ابعاد مختلف بوده و شرایط را برای رشد و شکوفایی آنها فراهم سازد.

تکمیل بوستان نورالشهدا در جوار مزار شهدای پردیس

سرپرست شهرداری پردیس با اشاره به پروژه در دست احداث بوستان نورالشهدا در شهر پردیس اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی با رویکرد توسعه امور فرهنگی شهرداری پردیس، احداث بوستان نورالشهدا در جوار مزار مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس است.

گلریز تصریح کرد: این بوستان بعد از تکمیل، به‌عنوان نقطه ثقل فرهنگی شهر و شهرستان پردیس شناخته می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت 22 اسفند روز شهدا و سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: شهرداری پردیس برای گرامیداشت این روز بزرگ نسبت به انجام اموری نظیر ارسال پیامک، تدوین نماهنگ‌های مرتبط و پخش در نمایشگرهای شهری، نصب بنر و … اقدام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا