مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر سعید آباد برگزار شد

پس از ارتقای روستای سعیدآباد به شهر، اعضای شورای اسلامی این روستا به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر سعیدآباد قسم یاد کردند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، با حضور ۵ عضو شورای اسلامی سعید آباد در فرمانداری پردیس و قرائت متن سوگند نامه شورای اسلامی شهر، ارتقای این روستا به شهر رسمیت گرفت.

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در ابتدای این نشست، ارتقای این روستا به شهر را به ساکنان و شهروندان روستا تبریک گفت و افزود: مسئولیت اعضای شورای اسلامی سعید آباد پس از تحلیف بسیار سنگین تر می شود زیرا مسئولیت در شوراهای شهر و روستا سنگین است و مسائل شهرسازی، اجرای دقیق مقررات، آینده نگری و پایه ریزی برای آینده شهر و شهروندان دقت نظر، حساسیت زیاد و قانون پذیری بسیاری را می طلبد و مردم نیز مطالبه های زیادی دارند.

رضایی اظهار کرد: شورای اسلامی باید نیاز سنجی انجام داده و برنامه ریزی کند تا پیشرفت و آبادانی روز به روز در شهر محسوس و قابل درک باشد به ویژه در سعید آباد که پتانسیل و ظرفیت های بالایی دارد، ساماندهی ساخت و سازها، بهبود و ارتقای خدمات شهری، اصلاح معابر، قانون مداری و خدمت رسانی صادقانه به شهروندان و صنعتگرانی که در این منطقه سکونت و فعالیت دارند باید در الویت قرار بگیرد.

فرماندار پردیس به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: ممکن است برخی از اعضای شورای کنونی برای شورای اسلامی شهر سعیدآباد کاندید شده باشند اما این موضوع نباید ادامه روند خدمت‌رسانی و برخورد صادقانه اعضای شورا را تحت تاثیر قرار دهد.

در ادامه اعضای شورا متن سوگند نامه را قرائت و پیرامون انتخاب هیات رئیسه، سرپرست شهرداری و دیگر اقدامات لازم الاجرا به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا