محمدرضا بمانی به‌عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پردیس منصوب شد

محمدرضا بمانی به‌عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پردیس معرفی شد.

به گزارش صبح پردیس، مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید اداره بنیاد شهید شهرستان پردیس در محل این اداره با حضور معاون نیروی انسانی، رئیس اداره بازرسی اداره کل بنیاد شهید استان تهران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و سرود ملی کشورمان آغاز و سپس محمود قانبیلی رئیس شورای اسلامی شهر و سعید علی‌بخشی شهردار بومهن از خدمات ارزنده حبیب‌الله امیری رئیس سابق بنیاد شهید شهرستان پردیس تقدیر و طی سخنانی بر افزایش فعالیت‌های مرتبط با خانواده معظم شهدا و ارائه خدمات بیشتر تأکید کرده و نیاز به ساماندهی دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را جز اهداف اصلی شورا و شهرداری بومهن اعلام کردند.

در ادامه محمدرضا بمانی ضمن تقدیر از خدمات ۳۰ ساله حبیب‌الله امیری رئیس اسبق بنیاد شهید شهرستان پردیس، اظهار کرد: شهرستان نو پای پردیس با رشد روزافزون جمعیت به ویژه حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در این منطقه نیاز به نیرویی عظیم برای خدمات‌دهی احساس می‌شود.

وی گفت: برای خدمات‌دهی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دست تمام مسؤولین شهرستان را به گرمی می‌فشاریم و امیدواریم در این راه موفق باشیم‌.

امیراحمد اسکندری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص اهداف اداره کل بنیاد شهید استان تهران برای شهرستان پردیس، اظهار داشت: مزد زحمات ۳۰ ساله حبیب‌الله امیری این بود که در چنین ماهی این سنگر ایثار و شهادت را با بازنشستگی خود به محمدرضا بمانی فرزند شهید بمانی و جز مدیران خوب اداره کل هستند، دادند.

وی بیان داشت: حبیب‌الله امیری پس از ۳۰ سال زحمات بی‌دریغ و فراوانی که به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران داشتند امروز با درخواست خودشان بازنشسته شدند.

اسکندری ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی برای حبیب‌الله امیری رئیس اسبق بنیاد شهید شهرستان پردیس، گفت: محمدرضا بمانی حکم خود را به عنوان رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان پردیس دریافت کردند و از امروز فعالیت خود را در این شهرستان آغاز خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: محمدرضا بهبهانی قبل از ورود به شهرستان پردیس، رئیس اداره اشتغال اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران بودند و پیش از آن نیز سابقه حضور در ستاد مرکزی بنیاد شهید کشور را داشتند و جزء مدیران موفق ما هستند.

وی ضمن آرزوی توفیق و موفقیت محمدرضا بمانی در سمت جدید، اظهار کرد: برای شهرستان پردیس برنامه‌های مختلفی داریم که می‌توان به ساخت ساختمان اداری بنیاد شهید شهرستان پردیس اشاره کرد.

اسکندری اذعان داشت: احداث این ساختمان را با همکاری فرمانداری شهرستان پردیس و دیگر ادارات در دستور کار داریم که این اقدام با تعامل و همکاری شرکت عمران شهر جدید پردیس محقق خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: این آمادگی از سوی اداره کل بنیاد شهید استان تهران وجود دارد که با در اختیار قرار دادن زمین مناسب توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس اقدامات ساخت در اولین فرصت آغاز خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم با تعامل با مسؤولین شهرستان و دریافت زمین مناسب در نقطه‌ای که بتوانیم خدمات مناسبی به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بدهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا