محدودیت تردد کرونایی در جاده برفی هراز از امروز آغاز شد

رئیس پلیس ویژه شرق استان تهران گفت: اجرای طرح ممنوعیت تردد در جاده برفی هراز توسط ماموران پلیس راهور در حال اجرا است و تردد در جاده‌های بارانی و لغزنده شرق استان روان است.

به گزارش صبح پردیس، سرهنگ «ایرج کهریزی» گفت: طرح ممنوعیت خودرو در محدوده مشاء محور هراز، میدان امام رضا(ع) در فیروزکوه، شریف آباد و سه راه چرمشهر ورامین توسط ماموران پلیس راهور در حال اجرا است.

وی افزود: ماموران پلیس راهور از بامداد گذشته در حال آماده سازی مسیر از محدوده جاده آبعلی برای اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت تردد بین شهری در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا هستند.

این مقام مسئول افزود: ممنوعیت تردد بین شهری از امروز اول آذر ماه آغاز می‌شود در شهرهایی با سطح هشدار نارنجی و قرمز خودروها با پلاک بومی حق خروج از منطقه خود را ندارند و پلاک های غیر بومی هم اجازه ورود به این مناطق را نخواهند داشت.

رئیس پلیس ویژه شرق استان تهران گفت: رانندگانی که برخلاف مصوبات ستاد ملی کرونا از شهر یا استان خود خارج شوند با توجه به وضعیت قرمز یا نارنجی کرونا در آن منطقه از ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان جریمه خواهند شد.

کهریزی گفت: پلیس راهور برای اجرای این طرح در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌است و با رانندگانی که از خط قرمز پلیس عبور کنند جریمه و خودرو آن‌ها توقیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی محورهای شرق استان تهران بر اثر بارندگی لغزنده است، اظهار داشت: ترافیک در مسیرهای هراز، فیروزکوه، آزادراه حرم تا حرم و محور امام رضا(ع) عادی و روان است و به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به لغزندگی جاده ها با احتیاط رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه ویژ شرق استان تهران گفت: رانندگان سفرهای غیر ضروری را حذف کنند و در صورت الزام به سفر با به همراه داشتن تجهیزات زمستانه به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن تجهیزات گرمایشی خودرو با توجه به ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اعلام شده در مورد تردد بین شهری اقدام کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا