محدودیت ترافیکی پردیس در روز 13 آبان/ مسیر راهپیمایی 13 آبان در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به اینکه راهپیمایی 13 آبان در پردیس حدفاصل میدان عدالت تا میدان امام خمینی است، گفت: محدودیت ترافیکی پردیس در این محدوده اعلام می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، سرهنگ غلامرضا حسنوند با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز 13 آبان در پردیس، اظهار کرد: مسیر راهپیمایی دانش آموزان حدفاصل میدان عدالت تا میدان امام خمینی (ره) از ساعت ۹ صبح ۱۳ آبان کاملاً مسدود می‌شود و تردد خودروهای عبوری از مسیرهای جایگزین انجام خواهد شد.

وی افزود: بلوار جانبازان شمالی، شهید چمران، شهید شکاری و خلیج‌فارس مسیرهای جایگزینی هستند که برای تردد رانندگان در طول زمان برگزاری مراسم راهپیمایی پیش‌بینی‌شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ضمن پوزش از شهروندان از آنان خواست در روز ۱۳ آبان پیش از ساعت ۸ صبح خودروهای خود را کنار بلوار اصلی در مسیر راهپیمایی دانش آموزان پارک نکند تا پلیس ناچار به جابجایی و انتقال وسایط نقلیه آنها نشود.

حسنوند گفت: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در پردیس از میدان عدالت آغاز و با تجمع راهپیمایان در میدان امام خمینی (ره) حوالی پیش از ظهر به پایان می‌رسد و با پایان مراسم دوباره این مسیر بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا