ماشین آتش‌نشانی بومهن، مورد اصابت پرتاب نارنجک دست‌ساز قرار گرفت/ مجروحیت یکی از آتش‌نشانان آتش‌نشانی بومهن + تصاویر

پرتاب چندین نارنجک دست‌ساز به سمت ماشین آتش‌نشانی بومهن موجب مصدومیت یکی از آتش‌نشانان داخل خودرو شد.

به گزارش صبح پردیس، امشب پس از به صدا درآمدن زنگ هشدار در آتش‌نشانی بومهن یک تیم برای اطفای حریق به یکی از محلات این شهر اعزام شد.

ماشین آتش‌نشانی که برای انجام مأموریت رفته بود، بلافاصله بعد از ورود به این محله مورد اصابت چندین نارنجک دست‌ساز قرار گرفت، این اقدام موجب آسیب به خودرو و همچنین مجروحیت یکی از آتش‌نشانان داخل خودرو شد.

آسیب به روحیه آتش‌نشانان

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن در این باره ضمن محکوم کردن این حرکت ناشایست اظهار کرد: در ابتدا باید فرهنگ‌سازی‌هایی که در این خصوص صورت گرفته را مرور کنیم، به طور مثال حادثه پلاسکو یکی از تلخ‌ترین حوادث امسال بود که باعث شد مردم به خاطر همدردی در ایستگاه‌های آتش‌نشانی سراسر کشور حضور یابند.

محمود قانبیلی بیان کرد: امروزه آتش‌نشانان، نگهبانان جان، مال و سلامت شهروندان هستند و برخوردهای این‌گونه در شأن شهروندان فهیم شهر ما نیست، انتظار ما از مردم این بود که با آغوش باز پذیرای عزیزان آتش‌نشان باشند نه اینکه به خودرو، جسم و روحیه آنها آسیب بزنند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان برای آرامش، آسایش، حفظ امنیت، جان و مال شهروندان در مجموعه شهری فعال هستند و نباید با این‌گونه رفتار آنها را دلسرد کنیم.

آماده‌باش 40 آتش‌نشان در بومهن

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن با بیان اینکه امشب نزدیک به 40 آتش‌نشان در ایستگاه‌های مختلف شهر بومهن در آماده‌باش کامل به سر می‌برند، اظهار کرد: این آماده‌باش برای حفظ و حراست از سلامت و مال مردم است و امیدواریم دیگر شاهد این‌گونه حوادث نباشیم.

وی با بیان اینکه این نوع حادثه برای دومین سال پیاپی‌ در شهر رخ داده است، گفت: خواهشی که از شهروندان به خصوص جوانان دارم این است که با آتش‌نشانان همکاری کنند و آنها را جزئی از خانواده خود بدانند.

قانبیلی در پایان متذکر شد: این خودروها جزء اموال خود شهروندان است و مردم باید از آن حفظ و حراست کنند نه اینکه به آن آسیب وارد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا