معاون فرماندار پردیس تاکید کرد؛

لزوم استفاده از پساب تصفیه‌ خانه‌های فاضلاب در شهرستان پردیس به علت کمبود منابع آبی

معاون امور عمرانی فرماندار پردیس با اشاره به کمبود منابع آبی شهرستان و لزوم استفاده از پساب تصفیه خانه های فاضلاب، خواستار ارائه گزارش شهرداری ها در خصوص نحوه آبیاری فضای سبز شهری شد.

به گزارش صبح پردیس، ملیحه باقری افزود:  لازم است شهرداری ها در کنار توسعه فضای سبز و تأمین سرانه ها، از رشد نامتناسب و کنترل نشده گیاهان که موجب بروز آتش‌سوزی و ایجاد فضایی برای بروز برخی آسیب های اجتماعی می شود، جلوگیری کنند.

در ادامه این جلسه، شهرداری های پردیس و بومهن به گزارشی از اقدامات خود در زمینه توسعه فضای سبز با توجه به شرایط جوی و موقعیت جغرافیایی شهرستان پرداختند.

رئیس اداره محیط زیست نیز با تاکید بر لزوم اجرای تعهدات کارخانه ها و کاربری های صنعتی و کارگاهی مبنی بر ایجاد فضای سبز، اهتمام ادارات متولی در جلوگیری از قطع درختان و تخریب فضای سبز و همچنین استفاده از پوشش گیاهی متناسب با شرایط منطقه و کمبود آب توسط شهرداری ها را خواستار شد.

در ادامه راهکارهای تخصیص پساب تصفیه خانه های فاضلاب شهر پردیس به شهرداری ها برای تامین آب مورد نیاز فضای سبز توسط نماینده امور منابع آب تهران بزرگ تشریح و برنامه های ادارات متولی برای توسعه فضای سبز مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا