رئیس اتحادیه مشاوران املاک بیان کرد؛

پشت پرده میلیاردی شدن قیمت مسکن مهر پردیس + فیلم

رئیس اتحادیه مشاوران املاک و نمایشگاه داران اتومبیل شهرستان پردیس از پشت پرده فعالیتیک گروه برای برهم ریختن قیمت‌های مسکن در پردیس خبر داد. 
به گزارش صبح پردیس، علی مختاری آذر اظهار کرد: چند روزی است افرادی با سازمان‌دهی و هماهنگی که انجام داده‌انداقدام به نشر آگهی‌های فروش مسکن مهر با قیمت نامتعارف و 4 برابر قیمت معمول کرده کهیک قیمت 87 متری را تا یک میلیارد تومان اعلام کرده‌اند. 
وی افزود: این افزایش قیمت نامتعارف بازار مسکن را در پردیس به‌هم‌ریخته است به طوری که یک مقایسه بین واحدهایشخصی‌ساز و تعاونی شده است و آنها را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک و نمایشگاه داران اتومبیل شهرستان پردیس تصریح کرد: خریدوفروش ملک یک امر تخصصی است و مردم برای این امر از مشاورین املاک مجوز دارد کمک بگیرند و قیمت‌های متعارف را نیز می‌تواند از آنها پرس‌وجو کنند چراکه در حال حاضر همین واحدها با قیمت 300 تا 350 میلیون تومان در دفاتر مشاورین املاک پردیس در حال معامله است و با قیمت یک میلیارد تومان می‌توان واحدهای ویلایی در پردیس تهیه کرد.

مختاری آذر گفت: از نهادهای نظارتی، پلیس و دستگاه قضا تقاضا داریم نسبت به شناسایی و برخورد با افراد متخلف برای به زدن بازار مسکن اقدام کنند.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. همیشه تو ایران واقعیت با شایعه شروع میشه. مثل ماشین. حالا ببینید اگه قیمتا میلیاردی نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا