امام جمعه پردیس:

قرارگاه خدمت‌رسانی شهرستان پردیس در محله محروم بومهن برپا شد /دولت انقلابی اقتصاد و معیشت را از مذاکره جدا کند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دولت انقلابی با انجام اصلاحاتی روند بهبود اقتصاد و معیشت را به همراه جدا کردن بحث آن از مذاکره برای ترمیم قدرت خرید مردم آغاز کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار کرد: تامین زیر ساخت ترمیم قدرت خرید مردم ضرورت دارد و این موضوع باعث خواهد شد که از لحاظ روانی کارکرد اصلی تحریم‌ها از بین برود.

وی ادامه داد: در دولت جدید مقرر شده با تجدید نظر در روند گذشته، طرحی با هدف «ترمیم قدرت خرید مردم»اجرایی شود و در طرح جدید به‌جز دو مورد دارو و گندم، ارز تخصیصی ۴۲۰۰ تومانی برای دیگر کالاها برداشته شود.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: صحبت صادقانه با مردم،آرامش التهابات اقتصادی،در نظرگرفتن شرایط اقتصادی، ثبات بازار پول و سرمایه برخی از زیر ساخت های ترمیم قدرت خرید مردم هستند.

حسینی افزود: دولت انقلابی با جداکردن اقتصاد و معیشت از مذاکره و رساندن ایران به نقطه بازدارندگی هسته ای مانع از رسیدن آمریکا به خواسته های خود بشود.

وی با بیان اینکه آمریکا برای رسیدن به اهداف خود تنها سلاح تحریم ها را در دست دارند و به دنبال رسیدن به خواسته های خود هستند، توضیح داد: علت اشتراک کشورهای غربی با آمریکا این است که آنها می ترسند که برنامه هسته ای ایران به نقطه ای برسد که برجام دیگر حائز همان منافع توافق اولیه هم برای آنها نباشد.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: طبق گفته سخنگوی سازمان انرژی اتمی هم‌اکنون ایران بیش از ۲۰۰ کیلوگرم اورانیوم ۲۰ درصد و ۲۵ کیلوگرم اورانیوم ۶۰ درصد را در اختیار دارد.

حسینی گفت: به نظر می‌رسد با آهنگ فعلی غنی‌سازی، ایران تا تاریخ اعلام شده برای مذاکره به‌میزانی از سوخت هسته‌ای دست یابد که از آن به‌عنوان بازدارندگی هسته‌ای یاد می‌شود.

وی گفت: آمریکا یک گزارش درباره عمده تهدیدات بین‌المللی علیه امنیت ملی ایالات متحده منتشر کرده که تمرکز آن بر مسائل مرتبط با ایران است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بر اساس این گزارش، ایران دنبال سلاح اتمی نیست اما با خروج آمریکا از برجام برخی از فعالیت‌های هسته ای خود را از سرگرفته که از محدودیت های برجام فراتر رفته است.

حسینی ادامه داد: تخصص و توانایی بالای ایران در حملات سایبری به زیرساخت های حیاتی آمریکا و همچنین توانایی انجام فعالیت‌های نفوذ و جاسوسی تهدیدی برعلیه آمریکا است.

*ناامن سازی عراق توسط آمریکا

وی با بیان اینکه آمریکا با ناامن سازی عراق به دنبال ماندن در عراق است، توضیح داد: آمریکای اخراجی با اینکه باید حضور خودش را در عراق توجیه کند دست به ناامن سازی عراق میزند.

امام جمعه شهرستان پردیس افزود: هوشیاری، درایت و توجه به‌ضرورت حفظ و تقویت انسجام سیاسی و ملی به ‌ویژه ارتقاء جایگاه و نقش‌آفرینی سازنده بیت شیعی مهمترین الزامی است که برای عبور از شرایط نگران کننده امروز در عراق ضروری است.

حسینی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه خدمت رسانی شهرستان گفت: میز خدمت مسئولان هفته گذشته در محله محروم ترک آباد بومهن برپاشد و در هفته پیش رو در فاز ۹ پردیس برای رسیدگی و رفع مشکلات مردم با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلاتی که شهروندان درخواست رسیدگی به آنها را داشتند، اظهار داشت: بالا نرفتن نرخ اجاره مستاجران ، ساماندهی سگ های بی صاحب رفع مزاحمت سگ های با صاحب در آپارتمان‌ها، تقویت ناوگان حمل و نقل درون شهری ، رفع نواقص فاضلاب در شهر بومهن، ترمیم آسفالت و جمع آوری به موقع زباله ها در شهر بومهن برخی از مطالبات بر حق شهروندان از مسئولان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا