قاتل فراری در کمتر از ۵ ساعت در پردیس دستگیر شد

فرمانده انتظامی پردیس با بیان اینکه یکی از شهروندان این شهرستان در پی وقوع درگیری به قتل رسید و ۲ تن دیگر مجروح شدند، از دستگیری متخلفان در کمتر از پنج ساعت خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، سرهنگ «بهزاد عبدیان» اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در بوستان ولایت شهر پردیس، بی درنگ ماموران به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی به محض حضور در محل پیگیری های خود را آغاز کردند، اظهار داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که تعدادی از افراد باهم درگیر و یکی از افراد به وسیله چاقو با وارد کردن ضربات به گردن، فرد مقابل را به قتل رسانده و همچنین ۲ نفر دیگر را مجروح کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: با تلاش بی وقفه کارآگاهان آگاهی شهرستان و با پی گیری های انجام شده متهمان در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان (کرشت) شناسایی و دستگیر شدند و در بازدید انجام شده از محل اختفای آنها ۲ قبضه چاقو آغشته به خون کشف و ضبط شد.

عبدیان ادامه داد: متهمان در بازجویی به عمل آمده به صراحت به قتل اعتراف کردند و پرونده ای برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی و جسد مقتول به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: به شهروندان توصیه می شود که آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند تا از این پس شاهد درگیری، نزاع و قتل در شهرستان نباشیم

عبدیان افزود: پلیس به طور شبانه روزی برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آمادگی دارد و از شهروندان درخواست و انتظار داریم ضمن همکاری مستمر با پلیس، هر گونه مورد مشکوک را به پل ارتباطی ۱۱۰ گزارش بدهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا