فرماندار پردیس:

شهروندان نگران تامین مواد غذایی نباشند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: عرضه مواد غذایی به عنوان مایحتاج اولیه مردم به صورت کامل ادامه خواهد یافت و مردم نگران تامین این اقلام نباشند.

به گزارش صبح پردیس، عبدالعظیم رضایی اظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبات کمیته پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، تمام اصناف به جز عرضه کنندگان مواد غذایی تعطیل خواهند شد.

وی ادامه داد: فله فروشی، دوره‌گردی، دست فروشی، مطلقا ممنوع است و آرایشگاه ها، رستوران ها، جگر فروشی ها، بستنی فروشان، شیرینی فروشان و ساندویچ فروشی ها نیز بر اساس این مصوبه تعطیل می شوند.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: با متخلفان و افرادی که با خودسری و سرپیچی از اجرای مصوبات، سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قانونی می‌شود.

رضایی با اشاره به جدی بودن خطر ابتلا به بیماری کرونا، خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی خطر شیوع گسترده بیماری کرونا و عواقب ناگوار بعد از آن، تنها راه پیشگیری از این بیماری در خانه ماندن و پرهیز از تردد های غیر ضروری است.

وی با تاکید بر آمادگی شهرستان برای شرایط بحران اظهار داشت: بخشداری ها، شهرداری‌ها و شرکت عمران با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر نسبت به تجهیز سوله‌های مدیریت بحران اقدام کنند.

فرماندار شهرستان پردیس ضمن تقدیر از شهروندانی که توصیه های کمیته پیشگیری از کرونا در شهرستان را رعایت می‌کنند، خاطر نشان کرد: با همکاری خوب فعالان صنفی و شهروندان، امروز شاهد کاهش چشمگیر تردد در شهرستان و خلوت شدن خیابان ها بودیم.

رضایی گفت: برخی از شهروندان درک درستی از شرایط بحرانی امروز ندارند، این بیماری همه گیر با راه حل‌های ساده پیشگیرانه به راحتی کنترل می شود از این افراد درخواست و انتظار همکاری و همراهی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا را داریم.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۷۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا