فرماندار پردیس خواستار حذف فرآیندهای زمان‌بر و تسریع بیشتر در روند واگذاری واحدهای مسکن مهر پردیس شد

فرماندار شهرستان پردیس ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام گرفته برای احداث واحدهای مسکن مهر و سرانه های مربوطه، خواستار حذف فرآیندهای زمان بر و تسریع بیشتر در روند واگذاری واحدها شد.

به گزارش صبح پردیس، وضعیت احداث واحدهای مسکونی مسکن مهر در پروژه ها و فازهای مختلف و روند واگذاری واحدهای آماده تحویل به متقاضیان، در دیدار فرماندار پردیس با مدیرعامل و یکی از اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر پردیس بررسی شد.

سید مهدی هدایت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس و پیمان پیرفرشی عضو هیأت مدیره این شرکت با حضور در دفتر رضایی فرماندار پردیس، ضمن تشریح فرآیند واگذاری واحدهای آماده مسکن مهر به متقاضیان و روند دریافت هزینه های مربوط به نقل و انتقال و خرید عرصه، گزارشی از چگونگی احداث و پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر در فازهای مختلف ارائه کردند.

عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس نیز در این دیدار ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام گرفته برای احداث واحدهای مسکن مهر و سرانه های مربوطه، خواستار حذف فرآیندهای زمان بر و تسریع بیشتر در روند واگذاری واحدها شد.

در این نشست مقرر شد اعضای شورای تامین شهرستان از عملیات عمرانی در فازهای مختلف بازدید و برای رفع مشکلات، اقدامات لازم صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا