در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی احتمال ورود به محدوده نارنجی برای شهرستان پردیس وجود دارد

معاون فرماندار شهرستان پردیس گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری توسط مردم، احتمال ورود به محدوده نارنجی نیز برای شهرستان وجود دارد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، نشست کمیته مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان پردیس به ریاست عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان و در محل سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان، لطفی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشداران، شهرداران، رئیس شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضا حضور داشتند.

معاون فرماندار پردیس در ابتدا با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان و اعلام نگرانی از تغییر وضعیت کرونا گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری توسط مردم، احتمال ورود به محدوده نارنجی نیز برای شهرستان وجود دارد، بنابراین باید با استفاده از از همه توان دستگاه ها و افزایش مشارکت مردم، شرایط شهرستان را پایدار و به سمت کاهش میزان ابتلا حرکت کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس نیز با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها برای کنترل شیوع بیماری کرونا گفت: اعمال محدودیت های جدید با توجه به احتمال در پیش بودن موج چهارم شیوع ویروس کرونا و اتخاذ تصمیماتی جدی و عملیاتی با در نظر گرفتن وضعیت معیشت و اقتصاد مردم در ماه پایانی سال, همچنین اقدامات سخت گیرانه تر و نظارت مستمر برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراکز پر تردد مانند، ادارات، پاساژها، اماکن ورزشی و صنوف باید در دستور کار قرار گیرد تا وضعیت شهرستان پایدار بماند.

در ادامه و پس از تبادل نظر حاضران مقرر شد، به منظور رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف همچنین اداره ورزش و جوانان نسبت به تشکیل جلسه با مسئولان صنوف و مالکان و بهره برداران اماکن ورزشی اقدام کنند و گشت های مشترک نیز به منظور نظارت بر نحوه فعالیت ها در اماکن پر تردد با محوریت اداره بازرسی و امور حقوقی فرمانداری و همکاری ادارات مرتبط انجام‌گیرد و شهرداری های پردیس و بومهن نیز همکاری لازم را در این خصوص اعمال کنند.

انجام ضدعفونی وسایل نقلیه عمومی و الزام به استفاده از ماسک در این وسایل، برگزاری جلسه هماهنگی و توجیهی بخشداران با دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاها، آگاه سازی شهروندان از روند رو به گسترش بیماری کرونا و برگزاری کلاسهای رفع اشکال و آزمون های آمادگی برای دروس تخصصی به صورت حضوری برای علاقمندان توسط اداره آموزش و پرورش در تمامی مقاطع با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا