«علی‌اکبر رجایی‌نیا» رییس شورای شهر بومهن شد

علی‌اکبر رجایی‌نیا به اتفاق آرا در انتخابات داخلی به‌عنوان رئیس، رضا صادقی نایب رئیس و فریدون گراوند دبیر شورای شهر بومهن انتخاب شدند.

به گزارش صبح پردیس؛ با حضور 9 تن از اعضای شورای شهر بومهن و با رأی‌گیری، هیأت رئیسه این شورا در دوره چهارم معرفی شد.

محمد رستمی‌نیا، رئیس قبلی شورای شهر بومهن در این خصوص اظهار داشت: با کمک خدا، دعای خیر مردم و همدلی بسیار خوب اعضای شورای شهر، امروز در انتخابات داخلی علی‌اکبر رجایی‌نیا به‌عنوان رئیس، رضا صادقی نائب رئیس و فریدون گراوند دبیر شورای شهر به اتفاق آرا انتخاب شدند.

وی افزود: امروز سه سال بلوغ فکری را در این انتخابات شاهد بودیم؛ به همین دلیل، از تمام اعضای شورا به دلیل اینکه با صبر زیاد در فضایی آرام به تبادل نظر پرداختند، تشکر می‌کنیم.

رستمی‌نیا ادامه داد: امروز با اکثریت آرا و 9 رأی، هیأت رئیسه انتخاب شد و پس از یک سال سمت ریاست را به نفر بعدی خواهم داد و اگر همراهی اعضا نبود، موفقیتی کسب نمی‌کردیم.

رئیس قبلی شورای شهر بومهن تصریح کرد: شاید به وضع موجود بومهن نمره بالایی ندهم؛ اما روند کارها بدون شک مثبت بوده؛ زیرا از سال‌های اول، دوم و سوم به ترتیب شورا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی اضافه کرد: این پیشرفت‌ها در زمینه تعامل کاری در شورا، کارهای اجرایی در شهر بومهن و رضایت‌مندی شهروندان است و امروز به سمت قانون‌مداری حرکت می‌کنیم.

رستمی‌نیا در خصوص عمده اقدامات مثبت یک‌ساله خود گفت: در سه بخش اقدامات اساسی صورت گرفته که در ابتدا، اصلاح ساختار اداری در شهرداری بومهن بوده و با جدیت، طی سه سال اخیر پیگیری شده و به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

رئیس قبلی شورای شهر بومهن افزود: دومین بخش، اقدامات عمرانی شهر بومهن است که در سال ابتدایی شورا، بودجه شهرداری بومهن 17 میلیارد تومان بود و نیمی از آن صرف پروژه‌های عمرانی می‌شد، اما امروز 40 میلیارد تومان بودجه شهرداری است که 60 درصد آن در بخش عمران شهر هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد: 10 درصد از هزینه‌های شهرداری کم و به عمران شهر افزوده شد و با افزایش 10 درصدی، 4 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی شهر بومهن کمک شده است.

رستمی‌نیا ادامه داد: بخش سوم اقدامات که بسیار حائز اهمیت بود، تغییر تفکر شهری نسبت به دوره گذار در بومهن بود که در سال‌های گذشته و قبل از تأسیس شهرستان پردیس، از یک شهر دورافتاده از نظر خدمات‌دهی و فراهم بودن بستر تخلفات در طول سه سال فعالیت شورای شهر و وجود نهادهای نظارتی و امنیتی این تغییر به وجود آمده است.

رئیس قبلی شورای شهر بومهن اضافه کرد: از دادستان و فرماندار پردیس به دلیل کمکی که به شهر بومهن کردند تا از دوره گذار عبور کنیم و آرامشی در شهر حاکم شود و ساختار شهری شکل بگیرد، تشکر می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل