عزم راسخ شهرداری بومهن در اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی تحت نظارت شهرداری بومهن

قائم مقام شهردار بومهن، از تلاش و جدیت مجموعه مدیریت شهری در انجام پروژه‌های عمرانی و تکمیل پروژه‌های در دست احداث خبر داد.

به گزارش صبح پردیس،  حسن الماسی با اشاره به شروع دور جدید اجرای عملیات عمرانی در سطح شهر افزود:تلاش‌های قابل توجهی در راستای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام از سوی واحد عمرانی شهرداری صورت گرفته و تدابیری برای رفع مشکلات و موانع پروژه‌ها اتخاذ گردیده است.

وی پس از  بازدید از پروژه‌های عمرانی و قرار گرفتن در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، بر شتاب بیشتر در اجرای آنها تأکید کرد.

قائم مقام شهردار بومهن اظهار داشتکاستی‌ها و مشکلات و نواقص پروژه‌ها بررسی شده و دستورات لازم نسبت به رفع آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادرشده تا هرچه زود شاهد اتمام پروژه‌های نیمه تمام باشیم.

حسن الماسی همچنین از آغاز دور جدید عملیات لکه گیری و آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر، با هدف مناسب‌سازی سطوح کوچه‌ها و خیابان‌ها و رفاه حال شهروندان خبر داد و گفت: تمام معابر اصلی و فرعی سطح شهر که نیاز به ترمیم دارند، شناسایی و عملیات‌ترمیم و روکش آسفالت به زودی در تمام نقاط اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: در ابتدای سال جاری برنامه ریزی لازم جهت اتمام چندین پروژه عمرانی نیمه تمام در دستور کار این شهرداری قرار گرفته و امید می‌رود تا پایان فصل کاری کلیه پروژه‌های عمرانی نیمه تمام که وعده آن به شهروندان داده شده، با تلاش شبانه روزی پیمانکاران تحت نظارت  واحد عمرانی شهرداری، محقق گردد.

قائم مقام شهردار بومهن ضمن قدردانی از شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری که برای عمران و آبادی شهر تلاش می‌کنند گفت: هدف و انگیزه همه ما خدمت به مردم است و همگی باید همه تلاش خود را برای پیگیری مداوم پروژه‌های عمرانی بکار بگیریم تا با افزایش کیفیت در زمان بندی اعلام شده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا