عزم جدی شهرداری بومهن برای رقع مشکلات موجود در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر

سرپرست شهرداری بومهن با بیان این شهروندان بومهن، استحقاق رفاه و آسایش شهروندی را دارند از عزم جدی مجموعه شهرداری برای رقع مشکلات و موانع موجود در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر خبر داد.‌

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از شهرداری بومهن، حسن الماسی اظهار داشت: در ماههای اخیر با پیمانکاران آسفالت ریزی معابر، هیچگونه قراردادی منعقد نشده بود، همین موضوع باعث رکود در عملیات آسفالت معابرسطح شهر شده است.

سرپرست شهرداری بومهن در ادامه افزود: تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیادی را انجام داده اییم تا بتوانیم با عقد قرارداد و انجام مراحل اداری بتوانیم پاسخگوی خواسته ها و مطلبات مردم در خصوص آسفالت ریزی معابر شهر باشیم.

الماسی در ادامه گفت: به امید خدا و مساعدت دستگاههای اجرایی شهرداری عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در خیابان های سطح شهر به صورت گسترده انجام خواهد شد و نظر همشهریان عزیز را تامین خواهیم کرد.

سرپرست شهرداری بومهن در پایان گفت: خادمان شما در شهرداری با تمام نیرو و امکاناتی که موجود است، بدون کوچکترین احتذار و اجحافی پا به میدان خدمت گذاشته اند و در اجرای نهضت آسفالت و رفت و روب، زیرسازی معابر ، گسترش فضای سبز که حق مسلم شهروندان عزیز بومهن می باشد، بسیج خواهند شد؛ امید آن داریم که کاستی هایی هم اگر بوده – که هست– مردم عزیز و بزرگوار بومهن به بزرگواری و نظر لطف خود مورد عفو و بخشش قرار دهند.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. سلام آقای شهردار بومهن چرا به آسفالت های بومهن رسیدگی نمیکنید چرا هیچ پیاده روی در خیابان ها شهر وجود ندارد چرا هیچ درختی در سطح شهر کاشته نشده چرا این کوچه و خیابان پر از لجن و اشغال است آب فاضلاب بومهن را زیر زمینی کنید این همه مشکل داره بومهن چرا رسیدگی نمیکنید فقط می‌خورید ومیخوابید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا