عامل اصلی تیراندازی در بومهن دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی وقوع تیراندازی در یکی از خیابان های شهر بومهن که منجر به ایجاد رعب و وحشت عمومی شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری عامل این اقدام در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، سرهنگ عبدیان اظهار داشت: طی یک عملیات هدفمند پلیسی عامل اصلی تیراندازی که یکی از افراد سابقه دارشهرستان بود شناسایی و دستگیر شد و پس از بازجویی مشخص شد که متهم به دلیل اختلاف قبلی با شاکی اقدام به تیر اندازی کرده است.

وی توضیح داد: با توجه به متواری بودن متهم تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه او ادامه داشت تا اینکه متهم طی یک عملیات منسجم وغافلگیرانه وبهره گیری از منابع اطلاعاتی توسط ماموران مواد مخدر شهرستان دستگیر و زمین گیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای سابقه شرارت و مواد مخدر می باشد گفت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود از این اقدام هنجارشکنانه برهم زدن نظم واختلافات قبلی با شاکی عنوان کرد.

عبدیان با اعلام اینکه متهم این پرونده به مرجع قضایی معرفی شده، خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه و با اقتدار با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند و هرگز اجازه نخواهد داد، افرادی قانون گریز امنیت عمومی و آرامش جامعه را به مخاطره بیندازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا