یک مقام مسئول:

طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا تا پایان دولت تکمیل می‌شود/ تلاش برای راه‌اندازی و بهره‌برداری بخشی از بیمارستان الغدیر پردیس تا پایان تابستان

معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس جمهوری گفت: طرح‌های نیمه‌تمامی که دارای پیشرفت فیزیکی قابل قبولی هستند، پیش از پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، «مهدی علیخانی» روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های درمانی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان پردیس اظهار داشت: فعالیت دولت تدبیر و امید رو به پایان است و در این راستا مشکلات پروژه های نیمه تمام را برطرف می کنیم تا هر چه زودتر در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل، تجهیز و بهره برداری از بیمارستان الغدیر بومهن، توضیح داد: یکی از اولویتهای اصلی این شهرستان مجموعه درمانی و بیمارستان الغدیر است که بعد از سالهای متمادی که مشکلاتی داشت، هنوز به بهره برداری نرسیده است.

معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رئیس جمهوری ضمن تقدیر از تلاش «عبدالعظیم رضایی» فرماندار شهرستان پردیس و خیران، اظهار داشت: روند انتقال بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرایی شده است و در تلاش هستیم با تخصیص بودجه مورد نیاز حداکثر تا پایان تابستان بخشی از بیمارستان راه اندازی و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

علیخانی گفت: امروز از چند پروژه فرهنگی، اجتماعی و درمانی در سطح شهرستان پردیس بازدید شد که در راستای رصد و پایش آخرین وضعیت پروژه ها است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها، روند پیشرفت پروژه ها بررسی می شود و اگر مشکلاتی در مسیر تکمیل، بهره برداری و تجهیز وجود داشته باشد در بازدید میدانی مورد ارزیابی قرار می گیرد تا مشکلات مرتفع شود.

معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رئیس جمهوری ادامه داد: در شهرستان پردیس، همزمان با پروژه های زیر ساختی اقدامات فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در حال اجرا و این امر مانعی در مقابل آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، اقداماتی برای توانمند سازی جمعیت ساکن در منطقه و ایجاد اشتغال برای جمعیت جوان آینده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا