طرح‌های بومگردی و مجتمع رفاهی در روستای کرشت و فاز 8 پردیس ایجاد می‌شود

نشست کارگروه تخصصی میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان پردیس به منظور بررسی طرح های پیشنهادی در حوزه رونق گردشگری شهرستان به ریاست سید مهدی حسین نژاد معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی فرماندار برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، در این نشست طرح‌‌هایی از جمله مجتمع های گردشگری، اقامتگاه های بوم گردی و بازارچه های صنایع دستی که توسط اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی پیشنهاد شده اند، مطرح شدند.

پس از تشریح طرح های پیشنهادی توسط رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و تبادل نظر حاضران، طرح های بوم گردی و ایجاد مجتمع رفاهی در روستای کرشت و ایجاد مجتمع رفاهی با تمامی امکانات گردشگری در ورودی فاز ۸ پردیس به تصویب اعضای کارگروه رسید و مجوزهای لازم برای پیگیری و آغاز روند احداث این طرح ها صادر شد.

ارائه گزارش نماینده شهرداری پردیس از روند ایجاد بازارچه تولیدات صنایع دستی این شهر که در هفته دولت سال جاری عملیات احداث آن در زمینی به مساحت حدود ۱۸ هزار متر مربع آغاز شده و تاکید اعضا بر سرعت بخشیدن به انجام این کار، نیز در جلسه مطرح شد.

همچنین بررسی چگونگی اختصاص ۲ هکتار از اراضی حاشیه کمربندی جنوبی بومهن برای احداث بازارچه سنتی شهر بومهن که در جلسه مشترک شورای توسعه استان و شهرستان مصوب شده بود با همکاری شهرداری بومهن و اداره راه و شهرسازی شهرستان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه بر همدلی و همراهی مسئولان برای به ثمر رساندن این پروژه‌ها و اهتمام جدی در رفع موانع پیش رو تاکید شد.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا