کواکبیان؛

جاجرود تا سال آینده مستقل و شهرداری جاجرود تشکیل می‌شود/ 28 مورد از مشکلات اهالی بومهن را یادداشت و در شورای اداری شهرستان خواهیم برد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: جاجرود تا سال آینده مستقل و شهرداری جاجرود تشکیل می‌شود و در خصوص مشکلات شهرستان پردیس در شورای اداری مصوبات را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش صبح پردیس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی شب گذشته با تبریک ولادت حضرت عیسی (ع)، اظهار داشت: بهترین کار خدمت به مردم است و هرکه بیشتر خدمت کند در دید خداوند محبوبیت بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: دفتر ما یک هفته بعد انتخابات افتتاح و آغاز به کار کرد؛ اما امروز می‌گویند یکسال و نیم به انتخابات مانده و برای تبلیغات آمدید باید بگویم باز هم می‌آییم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامیافزود: دو سال است که این حرکت آغاز شده و هر دوشنبه در شهرستان‌های 22 گانه حاضر هستیم و حاصل این جلسه در فرمانداری و شورای اداری مشخص می‌شود.

کواکبیان ادامه داد: یکماه پیش جلسه‌ای مردمی مانند امروز را در پردیس داشتیم و مشکلات اهالی پردیس را نیز به‌صورت ریز بررسی و رسیدگی کردیم.

وی با بیان اینکه منابع چهارگانه محیط‌زیست گریبان‌گیر شمیرانات نیز شده، بیان داشت: جاجرود تا سال آینده مستقل و دارای شهرداری خواهد شد و در خصوص مشکلات اماکن ورزشی پردیس با حضور مدیرکل و در حوزه‌های دیگر با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، بهداشت، اعضای کمیسیون بهداشت، آموزش‌وپرورش در شورای اداری پردیس فرمانداری مصوبات را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: ترامپ می‌خواست فروش نفت را به صفر برساند اما نتوانست چراکه جایگزینی برای نفت ایران نیست و قیمت نفت هم پیرو این سیاست‌های خصمانه تا 90 دلار افزایش داشت و این شکست ترامپ بود.

کواکبیان ضمن بیان اینکه در این برهه همدلی و اتحاد داشته باشیم، گفت: اروپایی‌ها باید بدانند صبر مردم ایران حدی دارد و اگر کانال مالی بین اروپا و ایران راه‌اندازی نشود و اگر این وعده آخر را هم عملی نکردند تصمیم خود را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما وقتی به اهدافمان نرسیم از برجام بیرون می‌آییم چراکه باید یاد بگیرند که اگر سر حرفشان نمانند چه اتفاقی می‌افتد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشانکرد: 28 مورد از مشکلات اهالی بومهن را یادداشت و در شورای اداری شهرستان خواهیم برد و مطمئناً به مصوبات خوبی می‌رسیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا