در راستای مقابله با کرونا؛

شهرداران نسبت به برخورد قانونی با دستفروشان و بساط گران پردیس اقدام می‌کنند

شهرداری ها ضمن بررسی شرایط رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراکز تجمع جمعیتی نسبت به برخورد قانونی با دستفروشان و بساط گران شهرستان پردیس اقدام می‌کنند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، توکل لطفی در نشست بررسی روند اجرای طرح شهید سلیمانی و افزایش هماهنگی ها برای اجرای بهتر این طرح در شهرستان پردیس اظهار داشت: اجرای این طرح یکی از اقدامات موثر کشوری برای کنترل بیماری کرونا است.

وی گفت: این طرح اهمیتی اساسی در تامین سلامتی مردم شهرستان دارد و دستگاه های درگیر به ویژه ناحیه مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان برای اجرای این طرح در شهرستان بسیار پرتلاش ظاهر شده‌اند.

لطفی با اشاره به احتمال شیوع موج چهارم بیماری کرونا افزود: باید حساسیت مردم افزایش پیدا کرده و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراکز تجمع جمعیتی به ویژه با توجه به حضور مردم در مراکز خرید برای تامین مایحتاج نوروزی بسیار جدی گرفته شود تا زنجیره شیوع این بیماری و صدمات وارد شده از این بیماری در شهروندان و شهرستان کاهش پیدا کند.

در ادامه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارشی از روند اقدامات، آمار افراد و خانواده های غربالگری شده و اقدامات حمایتی و درمانی انجام گرفته در این طرح ارائه کرد.

پس از تبادل نظر حاضران مقرر شد شهرداری ها ضمن بررسی شرایط رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراکز تجمع جمعیتی نسبت به برخورد قانونی با دستفروشان و بساط گران اقدام کنند همچنین در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد تالارهای پذیرایی، اداره صمت و اتاق اصناف بر اساس آخرین دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا برنامه ریزی و اقدامات مربوطه را انجام دهند.

نظارت شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان بر باشگاه ها و هیئت های ورزشی، کنترل فعالیت باغ تالارها در روستاها با همکاری بخشداران و تداوم همکاری دستگاهها با شبکه بهداشت و درمان و ناحیه مقاومت بسیج برای اجرای طرح شهید سلیمانی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا