شرکت عمران پردیس به پیمانکاران مسکن مهر هشدار داد/ از ممنوعیت هدیه تا لزوم آغاز عملیات اجرای پروژه‌ها از ۵ فروردین

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در نامه‌ای ضمن هشدار به پیمانکاران، مشاوران و سازندگان مسکن مهر شهر پردیس، تاکید کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های این طرح در راستای تحقق اهداف نظام از ۵ فروردین ۹۷ آغاز می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، در بخشی از نامه آخر سال مدیرعامل شرکت عمران پردیس خطاب به پیمانکاران، مشاوران، سازندگان و … مسکن مهر تاکید شده که از ارسال هرگونه پیام تبریک، نصب بنر در محوطه شرکت یا کارگاه خودداری کنند.

شرکت عمران پردیس، اهدای هر نوع هدیه سال نو را ممنوع کرد

همچنین اهدای هر نوع هدیه سال نو به کارکنان، عوامل و مدیران اجرایی، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران پردیس ممنوع شده و تاکید شده در صورت مشاهده برخورد قاطعی صورت می‌گیرد.

در بخش دیگری از نامه مدیرعامل شرکت عمران پردیس آمده است؛ بهترین هدیه تدوین برنامه اجرایی مناسب و شروع مجدد عملیات اجرایی در اولین فرصت ممکن در سال جدید از 5 فروردین 97 و تسریع در روند اجرایی همه پروژه‌ها و تحویل مساکن مهر به متقاضیان چشم انتظار در راستای تحقق اهداف نظام است.

بلاتکلیفی ۱۵ پروژه مسکن مهر پردیس

طبق اعلام شرکت عمران پردیس قرار بود از نیمه دوم اسفندماه به بعد بخشی از واحدهای مسکن مهر در قالب 15 پروژه در فازهای مختلف این شهر افتتاح شود.

این در حالی بود که به‌دلایلی از جمله مطرح شدن استیضاح وزیر راه و شهرسازی، افتتاح برنامه‌ریزی‌شده شرکت عمران پردیس به مانع خورد‌.

بر این اساس هنوز مشخص نیست آیا 2033 واحد مسکن مهر تا 4 روز دیگر و تا پیش از آغاز سال جدید افتتاح می‌شود یا خیر. کنار وضعیت مبهم موجود، دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله وزارت نیرو در سالی که روزهای پایانی آن را پشت سر می‌گذاریم آن‌چنان که شایسته بود با پروسه تأمین خدمات زیرساختی مسکن مهر همراه نبوده‌اند.

گفته می‌شود این احتمال وجود دارد یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده این واحدها افتتاح شود، اما با توجه به تأخیر به‌وجود آمده متقاضیان مسکن مهر تا بعد از تعطیلات نوروز نمی‌توانند کارهای مربوط به تحویل را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا