شرط جدید پرداخت مالی به انبوه‌سازان مسکن مهر در پردیس

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اخطار به سازندگان نامتعهد مسکن مهر این شهرستان گفت: از این پس پرداخت مالی به انبوه سازان این پروژه‌ها فقط در قبال اجرای تعهد در مدت زمان مشخص انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، پیمان پیرفرشی روز پنجشنبه ضمن اعلام آخرین اخطار به سازندگان مسکن مهر، برای رفع نواقص واحدها اظهار داشت: در بازدید میدانی از پروژه های فاز هشت مسکن مهر و بررسی مشکل نواقص واحدها مقرر شد تا پیمانکاران نواقص موجود را برطرف و در صورت بی توجهی با سازندگان برخورد می شود.

وی با اشاره به شناسایی مشکلات مسکن مهر توسط اورژانس رفع نواقص، اظهار داشت: اگر انبوه‌ ساز در مهلت مقرر، نواقص واحدهای تحویلی پروژه را رفع نکند، اورژانس این کمبودها را برطرف و ۲ برابر خسارت، به عنوان جریمه از حساب سازنده کسر می شود.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از این پس پرداخت مالی به هر انبوه‌ساز در قبال تنظیم صورتجلسه اجرای تعهد در ظرف مدت زمان مشخص است و در صورتی که پس از پرداخت، تعهد صورت گرفته توسط انبوه‌ ساز به صورت کامل و طبق برنامه‌ زمان‌بندی اجرا نگردد، قرارداد پروژه با سازنده فسخ می شود.

*اعلام آماده باش به ستاد مدیریت بحران شرکت عمران

پیرفرشی گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر کاهش ۸ تا ۱۰ درجه ای دما در پردیس و احتمال بارش برف و یخبندان از روز جمعه تا اوسط هفته پیش رو و به منظور جلوگیری از اختلال در تردد جاده ها و افزایش ایمنی در فازهای مختلف پردیس، مدیران اجرایی ضمن آماده باش کامل برای تدابیر پیشگیرانه اقدام کنند.

وی افزود: ماشین‌آلات سنگین راهسازی شرکت عمران و شرکت های فعال در فازها آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند و به ساکنان فازهای مسکن مهر توصیه می شود ضمن رعایت نکات ایمنی در روزهای برفی خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا