اتصال شبکه فاضلاب پارک فناوری به تصفیه خانه پردیس

مدیرکل عمران و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: پروژه اتصال شبکه فاضلاب پارک فناوری پردیس به تصفیه‌خانه شهر پردیس به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش صبح پردیس، حمید خردنیا با اعلام خبر اتصال شبکه فاضلاب پارک فناوری پردیس به تصفیه‌خانه شهر پردیس اظهار کرد: امحاء فاضلاب پارک و شرکت‌های عضو یکی از مسائل مهمی بوده که به دلیل عدم بهره برداری از تصفیه‌خانه شهر جدید پردیس روی ظاهر و زیبایی‌شناسی این مجموعه به‌علاوه سلامت و بهداشت برخی اهالی پارک که در مجاورت این فاضلاب‌ها بودند تأثیر گذاشته بود.

وی افزود: پس از افتتاح تصفیه‌خانه با پیگیری‌های مستمر این اداره کل از شرکت آب و فاضلاب عملیات اتصال شبکه فاضلاب پارک به تصفیه‌خانه شهر پردیس صورت گرفت.

خردنیا با اشاره به چندین مرحله بازدید از پروژه به‌اتفاق مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب شهر پردیس خاطرنشان کرد: عملیات تهیه و نصب پمپ‌های فاضلابی، تهیه و اجرای تابلوهای برق، عملیات حفر کانال دستی، ترمیم خط اصلی فاضلاب پارک و تست شبکه فاضلاب توسط کارشناسان اداره کل عمران و توسعه پارک انجام شد و دستور اتصال شبکه فاضلاب پارک به تصفیه‌خانه پردیس مطابق نظر کارشناسان شرکت آبفا صادر شد.

مدیرکل عمران و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده و شبکه فاضلاب قابلیت بهره‌برداری به‌طور کامل را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا