شهردار پردیس:

سیاهسنگ آلوده به ساخت‌وساز غیرمجاز است/ تهدید پرسنل پلیس ساختمان شهرداری پردیس با سلاح گرم

شهردار شهر پردیس با اشاره به اینکه سیاهسنگ آلوده به ساخت‌وساز غیرمجاز است، گفت: بخش قابل توجهی از این افراد به دنبال ارزش افزوده فراوانی هستند که از قبل این ساخت و سازهای غیرمجاز ایجاد می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، همتی اظهار کرد: افرادی که در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز ساختمان بنا می‌کنند این کار را به نام حمایت از تولید انجام می‌دهند در منطقه صنعتی خرمدشت و سیاه سنگ سوله‌های عظیمی بنا شده است و هر زمان که نسبت به تخریب آنها اقدام می‌شود در دستگاه قضایی بهانه‌هایی همچون اشتغالزایی می‌آورند.

وی افزود: بخش قابل توجهی از این افراد به دنبال ارزش افزوده فراوانی هستند که از قبل این ساخت و سازهای غیرمجاز ایجاد می‌شود.

شهردار پردیس ادامه داد: برخی موانع قانونی بر سر راه مقابله با ساخت و سازغیرمجاز وجود دارد؛ اما باید از همان ابتدا مانع از ساخت و سازها شد و اجازه این کار داده نشود.

همتی تصریح کرد: عقل حکم می‌کند که پیشگیری بهتر از درمان است و این عبارت توجیهی برای ادامه ساخت و سازهای نیست، به طور مثال در سیاه‌سنگ در پردیس حدود 8 ساعت طول می‌کشد که پلیس ساختمان یک دور کامل منطقه را کنترل و نظارت کند.

وی بیان کرد: پلیس ساختمان به 8 ساعت زمان برای نظارت در منطقه مذکور نیاز دارد در حالی که در عرض 2 ساعت یک سوله ساخته می‌شود ضمن اینکه روز گذشته پرسنل پلیس ساختمان مورد تهدید قرار گرفته‌اند.

شهردار پردیس ادامه داد: همچنین برای ورود به یک بنای در بسته نیاز به حکم مقام قضایی داریم هرچند از این بابت مشکلی نیست و دادستان کمک کرده است.

همتی گفت: منطقه سیاه سنگ تماما آلوده است و دادستان بهتر از شهرداری نام افرادی که در آنجا کار می‌کنند را می‌داند و با بسیاری از آنها برخورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: این افراد در دیوان عدالت به راحتی می‌توانند با مستمسک صنعتی بودن و اشتغال‌زایی و دیگر بهانه‌ها به راحتی رای توقف بگیرند، این رای دست شهرداری را برای مقابله با ساخت و ساز می‌بندد.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. سلام وعرض ادب بنده تازه توليد كننده هستم ويه زمين داخل سياسنگ خريدم چرا اجازه ساخت نميدن به خدا سخته نميتونم تواين گروني جااجاره كنم بايدچكاركنم ميام شهداري ميگن نبايد ميخريدي خوب آخه من اگه داشتم كه اونجا زمين نميخريدم چجوري من جوان زندگي كنم ميخوام نون حلال دربيارم به چندنفرهم نون برسونم همش سرراهم چاه درست ميشه پيش كي برم دردمو بگم به ولله دلال نيستم ميخوام يه شيروني بزنم كارگاهم رو بيارم تا اجاره ندم دستم رابيفته ازتون خواهش ميكنم جوابمو بدين خيلي سختمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا