سقوط خودروی ۲۰۶ از پل آزادراه تهران – پردیس/ راننده کشته شد

فرمانده پلیس ویژه شرق استان تهران گفت: خودرو ۲۰۶ که از تهران به سمت پردیس در حرکت بود، بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه با گاردریل برخورد و از ارتفاع بالا به سمت جاده قدیم سقوط کرد.

به گزارش صبح پردیس، سیاوش محبی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص این حادثه اظهار کرد: متاسفانه دقایقی پیش راننده خودرو ۲۰۶ که در محدوده فاز ۱۱ پردیس از پل آزادراه تهران-پردیس سقوط کرده بود جان خود را از دست داد.

وی گفت: این خودرو ۲۰۶ تهران که از تهران به سمت پردیس در حرکت بود، بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه با گاردریل‌های کنار پل آزادراه برخورد و پس از شکستن گاردریل‌ها به پایین و جاده قدیم به سمت فاز۱۱ مسکن مهر پردیس پرتاب شد.

محبی بیان کرد: متاسفانه پس از این حادثه راننده خودرو در محل جان خود را از دست داد و عوامل پلیس راه، اورژانس، راهداری و… در صحنه حاضر با بلافاصله پس از بررسی صحنه از اقدام به جمع آوری محل حادثه کردند.

*عملیات رهاسازی با ابزارهای نجات

مهیار مقیمیان مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، نیز اظهار کرد: ساعت ۱۶ و ۴۵ امروز یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ که از سمت فاز ۱۱ شهر پردیس، وارد آزاد راه پردیس – تهران می‌شد، بر اثر سرعت بالا به شدت با گاردریل کنار جاده برخورد می‌کند و به فضای جانبی جاده قدیم جاجرود به تهران سقوط می‌کند.

وی افزود: در کمترین زمان و به محض اعلام حادثه به مرکز فرماندهی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان تهران، یک تیم نجات از پایگاه امداد و نجات آزادراه تهران – پردیس (یادمان شهدای امدادگر) به محل حادثه اعزام که پس از ارزیابی اولیه مشخص شد راننده این خودرو که تنها سرنشین پژو ۲۰۶ بود، به‌دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده است.

مقیمیان مطرح کرد: عملیات رهاسازی راننده نیز با ابزارهای تخصصی حوادث جاده ای آغاز و پس از رهاسازی، جسد تحویل عوامل انتظامی شد.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران تأکید کرد: از رانندگان درخواست داریم ضمن حفظ سرعت مطمئنه، در صورت بروز یا مشاهده حوادث جاده ای، با شماره ۱۱۲ (ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر) که حتی بدون سیم کارت قابل شماره‌گیری است، تماس بگیرند تا عوامل عملیاتی نزدیک‌ترین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در صورت نیاز به محل حادثه اعزام شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا