تشکیل نشست ستاد گرامیداشت سوم خرداد و حماسه فتح خرمشهر در شهرستان پردیس

نشست ستاد گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر به ریاست سجاد برنجی معاون فرماندار پردیس به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی اقدامات در راستای گرامیداشت این حماسه برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، سجاد برنجی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان پردیس در نشست ستاد گرامیداشت سوم خرداد با اشاره به فتح خرمشهر به دست سربازان غیور ایران اسلامی اظهار کرد: این پیروزی جمهوری اسلامی را در قالب یک قدرت نظامی در جهان مطرح کرد و تأثیر زیادی بر روی روحیه رزمندگان اسلام داشت.

وی افزود: تشریح شرایط زمان جنگ و وضعیت ایران در مقابل دیگر کشورهای جهان برای نسل جوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا جوانان و نوجوانان که جنگ را ندیده‌اند بدانند شهامت و ازجان‌گذشتگی دلاور مردان و شیر زنان ایران اسلامی توانست دنیای غرب را از پا بیندازد و افتخار و عزت ابدی را نصیب کشور کند.

در ادامه توسلی امام‌جمعه شهرستان و خانجانی مدیر بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان به بیان اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت این حماسه بزرگ پرداختند و خواستار برنامه‌ریزی مدون و هماهنگی کامل برای این موضوع شدند.

در پایان و پس از تبادل‌نظر حاضران مقرر شد صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان به مناسبت سوم خرداد برگزار شود همچنین برپایی نمایشگاه عکس، ایستگاه صلواتی در زمان افطار و فضاسازی سطح شهر توسط شهرداری‌ها صورت گیرد.

برپایی برنامه‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی، عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برگزاری جشن‌هایی در شهرها و روستاها از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا