فرماندار پردیس:

روستاهای شهرستان پردیس برای امدادرسانی در زمان بحران تجهیز شده‌اند

فرماندار شهرستان پردیس هلال احمر را یکی از ارزنده ترین و کارآمدترین نیروها در شرایط بحرانی دانست و از تجهیز روستاهای شهرستان برای امداد رسانی در شرایط بحرانی خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری پردیس، عبدالعظیم رضایی در حاشیه آیین افتتاح ۱۵ خانه هلال در روستاهای شهرستان و در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی خانه های هلال در شهرستان اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور، در ۱۵ روستای شهرستان پردیس خانه هلال راه اندازی شد که از این تعداد، ۱۳ روستا دارای دهیاری و دو روستای فاقد دهیاری نیز برای امداد رسانی در زمان بحران تجهیز شده اند.

رضایی گفت: نیروهای هلال احمر یکی از ارزنده ترین و کارآمدترین نیروها در شرایط بحرانی هستند و با راه اندازی خانه‌های هلال در روستاهای شهرستان درصدد هستیم ضمن آموزش روستاییان و دپوی برخی اقلام امدادی در این اماکن، سرعت ارائه خدمات امدادی را افزایش دهیم.

فرماندار پردیس افزود: بر اساس تغییرات روی داده در حوزه تقسیمات کشوری شهرستان، بخش مرکزی شهرستان تاسیس و روستاهای خسروآباد و سعید آباد نیز به شهر ارتقا یافته‌اند و در استقرار خانه های هلال، روستاهایی که دارای دهیاری و شورای اسلامی روستا هستند در اولویت قرار گرفته و پس از آن روستاهای فاقد دهیاری و شورای اسلامی تجهیز شده و خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا