رفع تصرف بیش از 3000 متر مربع از بستر و حریم رودخانه کمرد از توابع شهرستان پردیس

سرپرست امورمنابع آب شهرستان تهران از رفع تصرف مساحتی بالغ بر سه هزار و 350 مترمربع از بستر و حریم رودخانه کمرد در محدوده های روستای باغک و کمرد ، از توابع شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “راما حبیبی” با اعلام این خبر، اظهار داشت: با تلاش کارشناسان حقوقی و فنی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آب های سطحی امور منابع آب تهران و پردیس و پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی مساحتی بالغ بر سه هزار و 350 متر مربع از بستر و حریم رودخانه کمرد رفع تصرف شد.

وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ دستگاه قضا در برخورد با تخلفات در حوزه آب های سطحی و زیر زمینی، افزود: این عملیات شامل چند فقره دیوارکشی، بنا، محصور سازی و حصارکشی بوده که در قالب 7 فقره دستور قضایی رفع تصرف و از ید متصرفین و افراد سودجو خارج گردید.

حبیبی در پایان با تاکید بر اینکه افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند، خاطر نشان کرد: این امور در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا