رفع تصرف بخشی از مسیل منتهی به رودخانه جاجرود توسط امور منابع آب تهران و پردیس

مدیر امور منابع آب شهرستان های تهران و پردیس از رفع تصرف بخشی از مسیل منتهی به رودخانه جاجرود در منطقه سنجریان از توابع شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، راما حبیبی با اعلام این خبر افزود: با تلاش کارشناسان حقوقی و فنی و اکیپ گشت و بازرسی منابع آبهای سطحی امور منابع آب تهران و پردیس و پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس، مساحتی بالغ بر 540 مترمربع از بستر مسیل رودخانه جاجرود رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه این عملیات با استناد به قانون توزیع عادلانه آب و به منظور افزایش آبگذری رودخانه و کاهش خطرات ناشی از بروز سیل احتمالی انجام گرفت افزود: با توجه به مفاد دستور قضایی که شامل تخریب خشکه چینی و فنس بوده است، در قالب یک فقره دستور قضایی، منطقه شناسایی شده رفع تصرف و از ید متصرفین و افراد سودجو خارج گردید.

حبیبی ادامه داد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران و پردیس اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

وی خاطر نشان کرد: این امور در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را به عمل خواهد آورد.

منبع: شرکت آب منطقه ای تهران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا