رئیس اداره تعزیرات حکومتی شرق استان تهران:

رسیدگی به ۹۴۰ پرونده وارده در اداره تعزیرات حکومتی دماوند طی ۶ ماهه اول سال ۹۸

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شرق استان تهران گفت: ۹۴۰ پرونده وارده در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند طی ۶ ماهه اول سال ۹۸ رسیدگی شده است.

به گزارش صبح پردیس،  بهمن حسن بیگی اظهار داشت: پرونده‌های وارده به اداره تعزیرات حکومتی شرق استان تهران در دو شعبه عادی و شعبه هیات بدوی رسیدگی می‌شود که شعبه عادی مربوط به عدم درج قیمت است.

وی افزود: در شعبه هیات بدوی تخلفات خاص مثل گران‌فروشی کم‌فروشی که در ۶ ماهه اول سال ۵۸۰ پرونده عادی وارد تعزیرات شد که از این تعداد و تعدادی پرونده قبل به ۶۳۴ رسیدگی و مختومه و رأی صادر شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: تعداد پرونده قاچاق در شش ماهه اول سال ۶۵ پرونده شامل سوخت لوازم خانگی تایرماشین، لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است که از این تعداد ۵۸ پرونده مختومه شد.

به گفته حسن بیگی در شعبه رسیدگی به پرونده‌های بهداشتی که ۱۰۷ فقره پرونده بوده است برای ۸۷ مورد رأی صادر شد و علت آن عدم رعایت ضوابط بهداشت محیط و تاریخ مصرف گذشته بوده است.

وی ادامه داد: پرونده‌های هیاتی که بیشتر شکایت مردم می‌باشد شامل تقلب، کم‌فروشی و گران‌فروشی است که در ۶ ماهه اول سال ۱۳۶ وارده بوده که از این تعداد ۱۶۱ مختومه شده که ۷۰ مورد آن از قبل بوده است.

به طور کلی در ۶ ماهه اول سال کل پرونده‌های وارده به اداره تعزیرات حکومتی دماوند ۸۸۸ پرونده بوده است که در این ۶ ماهه به ۹۴۰ پرونده رسیدگی شده است و علت بیشتر مختومه‌ها رسیدگی به پرونده‌های از قبل می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا