رسیدگی به وضعیت اراضی تحت مالکیت بنیاد مستضعفان در شهرستان پردیس/ ضرورت تسریع در تکمیل زیرساخت‌های مسکن محرومین با مشارکت دستگاه‌های ذیربط

دهمین نشست تعیین تکلیف اراضی تحت مالکیت بنیاد مستضعفان در شهر بومهن به ریاست عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان با حضور ملیحه باقری معاون امور فنی و عمرانی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی فرمانداری پردیس، در این نشست پس از ارائه طرح پیشنهادی مشاور شهرداری بومهن برای ساماندهی این اراضی و تبادل نظر افراد حاضر مقرر شد، شرکت مشاور با همکاری شهرداری بومهن نقشه های تهیه شده را با نقشه های بنیاد مستضعفان مطابقت داده و مشخصات عرصه و اعیانی املاک واقع در این اراضی را تدقیق کند.

همچنین مقرر شد طرح ساماندهی و طرح تفصیلی پیشنهادی برای این اراضی به گونه‌ای منطبق با وضع موجود و بر اساس نیاز سنجی انجام گرفته تهیه شود که قابلیت اجرایی در کوتاهترین زمان ممکن را داشته باشد.

تسریع در تکمیل زیرساخت های مسکن محرومین با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری بومهن، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ادارات خدمات رسان و شناسایی افراد نیازمند تحت پوشش الویت دار در این مناطق از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا