62 سال حبس برای ربودن پدرزن در بومهن

مرد سه زنه وقتی متوجه قهر همسر دومش شد با اسلحه کلاشینکف به محل کار پدرزنش رفت و با ربودن پدرزن در بومهن او را به مرگ تهدید کرد. این متهم با حکم قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری به 62 سال و نیم حبس و74ضربه شلاق محکوم شد.

به‌گزارش صبح پردیس، چندی قبل مأموران کلانتری بومهن از وقوع تیراندازی در این منطقه باخبر شدند. آنها با حضوردر محل، مرد مسلحی را دستگیر کرده و پدرزنش را که از سوی او ربوده شده بود، نجات دادند. کیفرخواست پرونده به اتهام آدم‌ربایی صادر شد و برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده ارسال شد.

در ابتدای جلسه دادگاه پدر زن در جایگاه ایستاد وگفت: «دامادم سعید به خاطر قهر دخترم به آژانس محل کارم آمد و با ساتور مرا تهدید کرد. یک هفته بعد هم دوباره برگشت و این بار با کلاشینکف همه جا را به رگبار بست. دو مرد دیگر هم همراهش بودند که مرا به زور سوار ماشین کردند و به بیابان‌های قرچک بردند و کتکم زدند. بعد از چند ساعت سعید مرا به خانه عمویش برد. یک شب آنجا بودم اما روز بعد دوباره مرا با تهدید به بیابان‌های بومهن منتقل کردند و با کلاشینکف گلوله‌ای شلیک کرد وگفت تو را می‌کشم. خیلی ترسیده بودم اما پلیس مرا نجات داد.

متهم در اظهاراتش ادعا کرد: وقتی فهمیدم همسر و فرزندم به خانه پدرزنم رفته‌اند، فکر کردم می‌خواهند طلاقش را از من بگیرند. من همسر دومم را خیلی دوست داشتم و حاضر به این کار نبودم چند بار تلاش کردم همسرم را برگردانم، اما موفق نشدم برای همین با اسلحه کلاشینکف سراغ پدرزنم رفتم. من فقط یک گلوله شلیک کردم و قصدم جلوگیری از طلاق بود. نمی‌دانستم اگر پدرزنم را به بیابان ببرم، جرم آدم‌ربایی مرتکب شده‌ام. متهم باتوجه به آدم‌ربایی، ایراد ضرب و شتم، نگهداری اسلحه و استفاده از آن به 62 سال ونیم حبس و74ضربه شلاق محکوم شد. این حکم صبح دیروز با مهر تأیید قضات شعبه هشتم روبه‌رو شد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا