معاون وزیر بهداشت خبر داد:

راه‌اندازی بیمارستان الغدیر در شهرستان پردیس تا ابتدای تیرماه امسال

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید خود از بیمارستان خیرساز الغدیر در شهرستان پردیس، از اتخاذ تدابیری برای راه‌اندازی این بیمارستان تا ابتدای تیرماه خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، قاسم جان‌بابایی در پایان این بازدید که به همراه زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رضایی فرماندار پردیس، امام جمعه شهرستان و معاونان دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور متولیان امر و مسئولان شهرستان برای تعیین زمان افتتاح فاز اول بیمارستان اظهار داشت: برای راه اندازی بیمارستان دو فاز تعریف شده است که در فاز اول بخش اورژانس شامل تخت های بستری و تحت نظر، رادیولوژی، آزمایشگاه و بخش های تخصصی درمانگاهی در مسیر راه اندازی قرار گرفته است که مقرر شد این افتتاح همزمان با ولادت حضرت امام رضا(ع) در اول تیرماه انجام شود.

جان بابایی افزود: تا زمان راه اندازی نیز مباحث نیروی انسانی تخصصی، پرستاری و پشتیبانی همچنین تامین تجهیزات انجام می شود تا شهروندان پردیسی بتوانند از تمام خدمات فاز اول بهره ببرند و مراجعه بیماران برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان های تهران کاهش یابد.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: راه اندازی فاز دو شامل بخش های بستری و اتاق عمل نیز با فاصله‌ای کوتاه از بهره برداری فاز یک انجام خواهد شد زیرا برای راه اندازی فاز یک مباحث تاسیساتی و زیرساختی باید به طور کامل انجام شود که فرایند راه اندازی فاز دو را تسریع می کند.

جان بابایی با قدردانی از خیر فقید حاج عباس جابر انصاری و خانواده وی تصریح کرد: با واگذاری بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که یک مرکز دولتی است، خدمات این بیمارستان با تعرفه دولتی ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا