بیمارستان شفا بازگشایی نشده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس گفت: هم اکنون فقط درمانگاه این بیمارستان به صورت نیمه وقت فعال است و اعلام فعال شدن این بیمارستان صحیح نیست.

به گزارش صبح پردیس، سید سعید آسیایی صحنه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس در خصوص اعلام خبری مبنی بر باز شدن بیمارستان شفا، اظهار کرد: تا این لحظه به صورت مکتوب خبری مبنی بر بازگشایی کامل این بیمارستان برای ما ارسال نشده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات بیمارستانی در این مرکز داده نمی‌شود، گفت: هم اکنون فقط درمانگاه تخصصی و عمومی آن از شنبه تا پنجشنبه و به صورت نیمه وقت تا ۳ بعد از ظهر ارائه خدمات می‌دهد.

آسیایی افزود: در حال حاضر این بیمارستان بدین صورت فعالیت می‌کند و قرار است با همکاری وزارت بهداشت قراردادی به امضا برسد تا تسریعی در فعال شدن تمام بخش های این بیمارستان داشته باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس ادامه داد: بیمارستان باید بازگشایی شود نه درمانگاه تا خبر آن منعکس شود، زیرا بیمارستان شامل بخش های بستری، پاراکلینیک، آزمایشگاه، بخش های مختلف، اتاق عمل و… است و این بازگشایی به صورت موقت و پاره وقت برای درمانگاه بیمارستان اجرا شده است.

ابتدای هفته اخباری مبنی بر بازگشایی بیمارستان شفا پردیس در فضای مجازی منتشر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا