مدیر عامل شرکت آزادراه پردیس خبر داد؛

ذخیره‌سازی ۵۰۰ تن نمک برای نمک‌پاشی مواقع برفی در آزادراه پردیس/ تلاش برای اخذ مجوز مجتمع خدماتی، رفاهی بین‌راهی آزادراه پردیس

مدیرعامل شرکت آزادراه پردیس با اشاره به ذخیره‌سازی ۵۰۰ تن نمک برای نمک‌پاشی مواقع برفی در آزادراه پردیس، گفت: مصمم به اخذ مجوز جهت احداث مجتمع خدماتی، رفاهی بین‌راهی آزادراه پردیس هستیم.

به گزارش صبح پردیس، سعید غفوری با اشاره به انجام اقداماتی برای تسهیل در رفت‌وآمد مسافران و پیشگیری از انسداد این مسیر با شروع فصل سرما، اظهار کرد: ۵۰۰ تن نمک برای نمک‌پاشی روزهای برفی خریداری و در سوله‌های راهداری آزادراه ذخیره‌شده است.

وی افزود: عوامل راهداری آزادراه پردیس با ۵ دستگاه کامیون نمک‌پاش، دو دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر آمادگی دارند به‌صورت شبانه‌روزی در طول ایام سرد و برفی زمستان به مسافران خدمات‌رسانی کنند.

مدیرعامل شرکت آزادراه پردیس-تهران با اشاره به برف و سرمای سال گذشته و مشکلات پیش‌آمده برای برخی مسافران در جاده قدیم جاجرود و مبادی فاز 8 و 11 تصریح کرد: امسال تلاش می‌کنیم تا مشکلات سال گذشته تکرار نشود و مسافران و اهالی پردیس با سهولت و آرامش خاطر بهتری از آزادراه تردد کنند.

غفوری با اشاره به اقدامات روزهای اخیر در تعمیر گارد ریل‌ها، علائم هشداردهنده و شبرنگ‌های مسیر آزادراه تهران-پردیس برای ایمنی بیشتر رفت‌وآمد مسافران خاطرنشان کرد: مصمم هستیم با اخذ مجوز از محیط‌زیست و هماهنگی با متولیان ذی‌ربط در راستای رفاه حال کاربران آزادراه و استفاده آنها در مواقع خاص و بحرانی، یک مجتمع خدماتی، رفاهی بین‌راهی آزادراه پردیس را احداث کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا