دیدار رئیس اداره فرهنگ و انجمن‌های فرهنگی و هنری با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس/ نیروی انتظامی با کمک هنرمندان می‌تواند در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی گام‌های مؤثری بردارد

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس به مناسبت هفته نیروی انتظامی به اتفاق رؤسای انجمنهای فرهنگی و هنری دیداری با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پردیس انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس به اتفاق رؤسای انجمنهای فرهنگی و هنری و پرسنل اداره به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و پرسنل زحمت کش ایشان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  پس از عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از پرسنل این واحد و از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی جهت تأمین امنیت مردم در منطقه و حفظ آرامش در شهرستان تقدیر و تشکر و اظهار کرد: با توجه به وجود آسیبهای گسترده اجتماعی در شهرستان و وجود یک نیروی انتظامی دقیق و هماهنگ با دیگر ارگانهای حاضر در شهرستان؛ امید است بتوانیم با استفاده از توان هنر و هنرمندان این آسیبها را کاهش دهیم.

سرهنگ عیدیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس نیز تلاش در جهت تأمین هر چه بیشتر امنیت را وظیفه ذاتی این نیرو برشمرد و تأکید کرد: انشالله پس از رفع بعضی از کاستیها بتوانیم در این عرصه فعالیت چشمگیری داشته باشیم تا آسیبهای اجتماعی وارد شده بر مردم را به حداقل برسانیم.

وی در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی با کمک هنرمندان میتواند در جهت رفع آسیب های اجتماعی گامهای مؤثری بردارد و امیدوارم بتوانیم با تلاش بیشتر در عرصه حفظ امنیت و آرامش، زمینه فعالیت هنرمندان را هرچه بیشتر و بهتر فراهم نمائیم.

در ادامه هر یک از مسئولین انجمنهای فرهنگی و هنری پس از عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی به پاره ای از مشکلات موجود در شهرستان اشاره کرده و خواستار رفع این کاستیها شدند.

در پایان از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن های هنری به رسم یادبود هدایایی تقدیم گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا