دیدار اعضای شورای اسلامی شهر خسروآباد با فرماندار پردیس

اعضای شورای اسلامی شهر خسرو آباد پیش از ظهر امروز با فرماندار پردیس دیدار و پیرامون برنامه های آتی و مشکلات پیش روی مدیریت شهری این شهر تازه تاسیس با فرماندار گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری، در ابتدای این نشست گزارشی از وضعیت ساخت و سازها، بودجه سال جاری و برنامه‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرداری توسط رئیس شورا ارائه و در ادامه هر یک از اعضا عمده مشکلات شهر را برشمردند.

فرماندار پردیس با بیان اینکه شورا باید پاک دست، صادق و متعهد باشد افزود: اشراف اعضای شورای اسلامی به شرح وظایف، قوانین، کاستی ها و پتانسیل های منطقه خدمت خود همچنین داشتن ارتباط مناسب با شهروندان و اعمال نظارت قانونی بر اقدامات شهرداری لازمه موفقیت شورا و حرکت شهر به سمت رشد و توسعه پایدار است.

وی اختلاف نظر میان اعضای شورا را امری طبیعی دانست و گفت: این اختلاف نظر اگر به صورت صحیح مطرح و مورد گفتگو قرار گیرد و در همه زمینه ها الویت اصلی اعضای شورا پیشرفت شهر باشد و نظارت و قاطعیت جدی در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، رعایت قوانین بالادستی در مصوبات و تعامل کامل با محموعه شهرداری نیز وجود داشته باشد یاری دهنده اعضای شورا خواهد بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا