دو واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی شهرستان پردیس به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس از دو واحد در شرف افتتاح صنایع تکمیلی کشاورزی شهرستان بازدید کرد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، از دو واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی شهرستان توسط مدیریت و معاونت و کارشناس صنایع شهرستان بازدید شد .

سید محمد قریَشی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس در حاشیه این بازدیدها گفت: کارگاه بسته بندی ادویه جات با سرمایه ثابت 35 میلیارد ریال و زیربنا 225 متر مربع در شهرستان پردیس در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با بهره برداری از این واحد صنعتی برای 9 نفر ایجاد اشتغال می شود.

قریشی تصریح کرد: با بهره‌برداری از فرآوری و بسته‌بندی خرما برای 15 نفر به صورت مستقیم و 35 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می گردد. این کارگاه تولیدی در مساحت حدود 600 متر مربع و با سرمایه ثابت 14000 میلیون ریال آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: این واحد تولیدی در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب در سال جهش تولید ، و حمایت از صنایع کوچک به ویژه محصول خرما در شهرستان پردیس به صورت صنعتی و با هدف مصرف داخلی و صادرات راه‌اندازی شده است.

قریشی افزود: این واحد تولیدی محصول خرمای خود را در بسته‌های یک تا ۱۰ کیلوگرمی به صورت بسته بندی کاملاً مکانیزه تولید و برآنست در کنار مصرف داخلی با افزایش تولید و پس از اخذ مجوزهای لازمه محصولات تولیدی خود را به بازارهای منطقه صادر نماید.

مدیر جهاد کشاورزی پردیس از سرمایه گذاران خواست قبل از اقدام به ساخت هرگونه کارگاه و واحد تولیدی در اراضی کشاورزی برای اخذ مجوزات لازم و سیر مسیر قانونی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پردیس مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا