دوازدهمین نشست شورای مدیران شهرداری پردیس برگزار شد/ بالاتر از قانون هیچ اصلی نباید حاکم بر امور شهرداری پردیس باشد

دوازدهمین شورای مدیران شهرداری پردیس به ریاست شهردار پردیس تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، رضا کارخانه در این نشست اظهار داشت: مجموعه شهرداری پردیس باید در روزهای پایانی سال جاری با جدیت تمام به انجام امور شهروندان پرداخته و برای تحقق اهداف شهرداری پردیس در این سال، تلاشی مضاعف به خرج دهد.

وی ادامه داد: اموال شهرداری از مصادیق بیت‌المال به‌ مثابه امانتی در دست همه کارکنان شهرداری پردیس است، بنابراین باید برای محافظت از این اموال از هیچ کوششی دریغ نکرد.

این مقام مسئول افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل در حوزه امور مالی، پیگیری معوقات شهرداری و وصول هرچه سریع‌تر آن‌ها تا انتهای سال جاری است.

کارخانه با بیان اینکه بالاتر از قانون هیچ اصلی نباید حاکم بر امور شهرداری پردیس باشد، گفت: همه امور خدماتی، عمرانی و فرهنگی شهرداری پردیس؛ تاکید می‌کنم همه امور شهرداری پردیس باید در چارچوب ضوابط قانونی صورت اجرایی به خود گیرد چراکه هیچکس فراتر از قانون نیست.

بر پایه این گزارش، رعایت اصل تکریم ارباب‌ رجوع، دوری از رخوت و بی انگیزی، رعایت انظباط اداری، آراستگی ظاهری، صداقت در رفتار، شفافیت در امور و شادابی در محیط کار از دیگر توصیه های این مسئول به کارکنان شهرداری پردیس بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا