بخشدار مرکزی پردیس:

دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی پردیس در پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز جدیت داشته باشند

نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان پردیس به ریاست محمود حیدری بخشدار مرکزی و با حضور دهیاران و روسای شوراي اسلامی روستاهای تابع بخش در محل سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی پردیس، در این نشست ضمن بررسی و پیگیری نتایج مصوبات جلسه قبل، بخشدار مرکزی با اشاره به مصوبات جلسه ستاد ساماندهی پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان اظهار داشت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی باید برای پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز همه جدیت و اهتمام خود را به کار گیرند و با اتخاذ راهکارهایی زمینه روی افراد به ساخت و ساز غیر مجاز را کاهش دهند.

حیدری در ادامه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید شرایط ناشی از بیماری کرونا مد نظر قرار گرفته و همه در فضای باز انجام گیرد.

تدوین برنامه جامع چهارساله دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها، لزوم ارائه برنامه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، پرهیز از ورود با حاشیه ها و توجه به ارتقای سطح زندگی روستاییان از دیگر مواردی بود که بخشدار مرکزی پردیس و آن تاکید کرد.

در ادامه دهیاران و روسای شوراهای روستایی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت معابر روستایی، پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، ایجاد درآمد پایدار برای روستاها، جمع آوری و تفکیک پسماندها و پروژه های دارای اولویت برای اجرا در سطح روستاها از طریق اعتبارات ارزش افزوده ارائه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا