دفتر حزب مردم‌سالاری در بومهن افتتاح شد

دفتر حزب مردم‌سالاری با حضور دبیرکل حزب مردم‌سالاری در بومهن افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس؛ دبیرکل حزب مردم‌سالاری در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این دفتر اظهار داشت: نظام ولایت فقیه اجازه کودتا در کشور را نمی‌دهد؛ زیرا نیروهای مسلح و قوای سه‌گانه داریم که زیرمجموعه ولی‌فقیه هستند.

مصطفی کواکبیان اضافه کرد: امام راحل در وصیت‌نامه عبادی و سیاسی خود فرمودند که ارگان‌های نظامی حق دخالت در احزاب را ندارند.

وی با تأکید بر اینکه تمام قوا تابع مقام معظم رهبری هستند، اضافه کرد: کودتای نوژه را خنثی کردیم و امثال این کودتا را دیگر نخواهیم داشت.

کواکبیان تأکید کرد: دو نعمت قدرش ناشناخته است؛ سلامت و بهداشت و امنیت این نعمت‌ها هستند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: داعشی‌ها مزدوران استکبار جهانی هستند و در نیس فرانسه در قلب اروپا با ادعای امنیت کار تروریستی کردند و باید امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران را قدر بدانیم.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: با اعلام نقاط ضعف و قوت شهر بومهن و شهرستان پردیس توسط رئیس کمیسیون عمران شورای شهر و بخشدار بومهن، ضعف‌های بهداشتی در این منطقه، مصلای شهرستان، کمبود فضای آموزشی، فضاهای ورزشی و 30 مشکل دیگر را به مرور پیگیر خواهیم شد.

وی افزود: تا پایان شهریور یک جلسه شورای اداری مفصل با حضور مقامات استان و شهرستان تشکیل خواهیم داد تا مسؤولان پاسخگوی این مشکلات باشند؛ جاجرود و پردیس و دیگر مناطق مشکلاتی دارند که باید جمع‌بندی و مطرح شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا