دستگيری باند سارقين خودرو با ۳ فقره سرقت در پرديس

فرمانده انتظامی شهرستان پرديس گفت: در بازجویی‌هاب انجام شده سارقان به ٣ فقره سرقت خودرو در ۲۴ساعت گذشته اعتراف و اقرار کردند.

به گزارش صبح پردیس، سرهنگ بهزاد عبدیان اظهار داشت: با توجه به وقوع چندين فقره سرقت در سطح شهرستان پرديس، مأموران کلانتری ۱۲بومهن در راستای مبارزه و برخورد قاطع با سارقان، اين موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تلاش وسيع و گسترده‌ای برای شناسایی و دستگيری سارقان آغاز گرديد و با پیگیری‌های به عمل آمد، سارقين سابقه‌دار شناسايي شدند.

عبدیان ادامه داد: محل اختفای سارقين شناسایی و مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد منزل متهمان شدند و در يک عمليات غافلگيرانه سارقان که ٢ نفر افراد سابقه بوده را دستگير کردند.

وی عنوان کرد: لازم بذکر است یک نفر از متهمین سابقه دار قصد فرار داشته که با هوشیاری مأموران وبا رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت وی گردید سارق مجروح زمین گیر و دستگیر شد.

عبدیان تصریح کرد: در بازجویی‌هاب انجام شده سارقان به ٣ فقره سرقت خودرو در ۲۴ساعت گذشته اعتراف و اقرار کردند، متهمين روانه زندان و پرونده‌های مقدماتی تشکيل شده جهت سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا