دستور معاون اول رئیس جمهور برای تسریع در تجهیز و راه اندازی بیمارستان الغدیر شهرستان پردیس

پس از بازدید هفته گذشته مهدی علیخانی معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی معاون اول رئیس جمهور از شهرستان پردیس و بررسی وضعیت بیمارستان خیر ساز الغدیر، معاون اول رئیس جمهور دستور انجام اقدامات لازم را در این خصوص صادر کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، فرماندار شهرستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در بازدید از بیمارستان الغدیر، وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان پردیس و نیاز مبرم شهروندان به خدمات بیمارستان دولتی به صورت کامل تشریح شد.

رضایی گفت: با ارائه این گزارش ها به معاون اول و پیگیری های معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رئیس جمهور، آقای جهانگیری نیز خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستور انجام اقدامات لازم برای تامین اعتبار و راه اندازی بیمارستان را صادر کرده اند.

فرماندار پردیس اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های انجام شده و دستور مساعد معاون اول رئیس جمهور، راه اندازی فاز نخست بیمارستان خیرساز الغدیر در اسرع وقت انجام و شهروندان از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند. ساختمان بیمارستان الغدیر توسط خیران و در ۲۴ هزار و پانصد متر مربع بنا شامل پنج طبقه و ظرفیت ۱۶۰ تخت خواب و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد احداث شده است که فرایند واگذاری بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران انجام گرفته است و امکان بهره‌برداری از فاز یک بیمارستان شامل بخشهای اورژانس، درمانگاه های تخصصی، داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی در صورت تامین اعتبار میسر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا