فرماندار پردیس:

در سال جهش تولید پروژه‌های عمرانی به ارزش 18 هزار میلیارد ریال در شهرستان پردیس اجرا شد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: در سال جهش تولید و علیرغم وجود فشار اقتصادی بسیار زیاد، ۱۸ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی انجام شد و ایجاد اشتغال مداوم، فعال شدن و بازگشت به چرخه تولید ۹۶ واحد صنعتی، واگذاری های گسترد مسکن مهر، افتتاح یک تصفیه خانه فاضلاب و انجام مقدمات راه اندازی یک تصفیه خانه دیگر نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته در شهرستان بود.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، دومین نشست شورای اداری شهرستان پردیس در سال جاری با محوریت برگزاری انتخابات پیش رو به ریاست عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان برگزار شد.

فرماندار پردیس در این جلسه گفت: برجام یک اتفاق تاریخی و نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی بود و گشایش های بسیاری را سبب شد و خروج آمریکا و سنگ اندازی دشمنان موجب شد وضعی به وجود بیاید که بگوییم در ۴۲ سال گذشته هیچ وقت کشور و نظام تا این حد تحت فشار نبوده است.

فرماندار پردیس تصریح کرد: همچنان که امر مهم انتخابات عنوان اولویت و وظیفه اصلی ما است نباید در ارائه خدمات به مردم و پیگیری برای رفع مشکلات لحظه ای خلل وارد شود و لازم است با همدلی، ابتکار و خلاقیت و بهره گیری از همه امکانات در این مسیر کوشا بود.

رضایی خاطر نشان کرد: عده‌ای از جمله رسانه های معاند و تریبونهای ضد انقلاب کمر به دلسرد کردن و ناامید کردن مردم از شرکت در انتخابات بستند اما انقلاب و کشور متعلق به مردم است و باید در سرنوشت خودشان مشارکت کنند و نماد جمهوریت را در ایران اسلامی منصه ظهور برسانند به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر دوره‌ای که پشت سر می گذاریم به دلیل افزایش قدرت و ظرفیت های نظام در منطقه و جهان اهمیتش بیشتر می‌شود.

وی افزود: هرچه کاندیداهایی از سلایق مختلف حضور پررنگ‌تری داشته باشند و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد کیفیت انتخاب نیز بالاتر می رود زیرا خرد جمعی کمتر اشتباه میکند و اگر امروز کسی باعث شود که مردم از صندوق های رای ناامید بشوند خیانت کرده است زیرا با همه ایرادها و کم و کاستی ها همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اولویت اول مشارکت مردم در انتخابات است.

رئیس شورای اداری شهرستان گفت: درانتخابات مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت مولفه های اصلی هستند که هر کدام از این مولفه ها بخش های مختلف و بحث های بسیار جدی در اجرا و پیاده سازی دارد و مشارکت همواره یک اصل و یک پشتوانه در انتخابات بوده است و همه باید تلاش کنیم به عنوان یک شهروند و یک مسئول مردم را با حرف و عمل خود تشویق کنیم.

رضایی اضافه کرد: بحث سلامت انتخابات و سلامت شرکت کنندگان و برگزار کنندگان نیز بسیار مهم است و با تمام توان تلاش میکنیم از آرای مردم صیانت شده و سلامت انتخابات به هیچ عنوان مورد تهدید قرار نگیرد و در شرایط فعلی نیز موضوع کرونا نیز بهانه‌ای به دست بدخواهان داده تا با استفاده از آن مردم را از صندوق ها دور کنند اما با تشکیل کمیته سلامت و بهداشت و اتخاذ تدابیرلازم از جمله افزایش شعب، تغییر در چیدمان صندوق ها، انتقال محل انتظار مردم به فضای آزاد و تسریع در فرآیند اخذ رای حداکثر تلاش برای حفظ و افزایش سلامت شرکت کنندگان در انتخابات انجام می شود.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان پردیس افزود: رقابت سالم و بدور از تخریب دیگر نامزدها و پرهیز از حاشیه سازی و ایجاد و جو نامناسب به همراه امنیت برگزاری انتخابات و اقتدار و امنیتی که از حضور پرشور مردم پای صندوق های رای به وجود می آید نیز همیشه بسیار مهم و مورد توجه بوده است و حق الناس از ابتدای تایید صلاحیت داوطلبان تا کوچکترین فرآیند‌های انتخاباتی باید مد نظر قرار داشته باشد تا انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری رقم بخورد.

فرماندار پردیس در ادامه خاطرنشان کرد: با روسای ستادهای تبلیغاتی داوطلبان جلساتی را خواهیم داشت و عوامل اجرایی، نمایندگان فرماندار و بازرسان را نیز با دوره های آموزشی مجازی و حضوری توانمند می کنیم تا همه به قانون آگاه باشند و بتوانند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و در شهرستان نیز حال و هوای انتخاباتی باید بیشتر شود و فضایی برای انجام رقابت سالم میان داوطلبان به وجود آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا