درمانگاه و اورژانس بیمارستان الغدیر بومهن برای تجهیز آماده است

فرماندار شهرستان پردیس گفت: بخش اورژانس و درمانگاه بیمارستان الغدیر شهر بومهن برای تجهیز آماده است و با برنامه ریزی انجام شده تا آخر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش صبح پردیس،  عبدالعظیم رضایی در حاشیه بازدید خود از بیمارستان‌های شفا پردیس و الغدیر بومهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت:یکی از مهم ترین اولویت‌های این شهرستان رفع مشکلات درمانی شهروندان است که به همین خاطر جلسات متعددی با مسئولین وزرات بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده است.

وی با اشاره به تعطیلی تنها بیمارستان شهر پردیس در سال گذشته، اظهارداشت: این بیمارستان ظرفیت بسیار خوب درمانی برای شهر پردیس بود که به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد و به منظور رفع مشکل با سهامداران بیمارستان جلساتی برگزار کردیم تا بیمارستان شفا هم به چرخه فعالیت باز گردد.

مشکل فاضلاب شهرستان پردیس حل می شود.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: فاضلاب در حال حاضر در این شهرستان به معضل بزرگی تبدیل شده که برای رفع مشکل فعالیت‌های خوبی در دست اقدام است.

رضایی با اشاره به فعالیت تصفیه خانه فاضلاب شماره یک پردیس از دو سال گذشته، خاطر نشان کرد: مدول دوم تصفیه خانه شهرستان پردیس توسط شرکت آب و فاضلاب برای پاسخگویی به ۱۲۵ هزار نفر جمعیت طراحی شده و در دهه مبارک فجر باحضور رضا اردکانیان وزیر نیرو افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: اداره آب و فاضلاب شهر بومهن برای رفع مشکل فاضلاب این شهر در مرحله انتخاب پیمانکار برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب است که باساخت آن مشکلاات موجود رفع و حل خواهد شد.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: شرکت عمران شهر جدید پردیس مقدمات اجرای کار ساخت تصفیه خانه برای رفع مشکل فاضلاب فازهای ۸ و ۱۱ را فراهم کرده است و با تکمیل پروژه های یاد شده ، مشکل فاضلاب شهرستان به طور کامل حل خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا